וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע המלך: בברצלונה בונים על המאזן של מסי

הכוכב הארגנטינאי כבש ב-12 מתוך 13 המשחקים בהם זכתה ברסה בתואר תחת גווארדיולה. המאמן עובר לגור בניו יורק

ברצלונה תעלה הערב (שישי, 23:00, ספורט 1) לגמר גביע המלך מול בילבאו, בניסיון להנחית תואר מספר 14 ואחרון של המועדון תחת המאמן פפ גווארדיולה, שעוזב את הקטאלנים לאחר המשחק ויוצא לשנת חופש.

כעת נודע, כי גווארדיולה מתכוון ליהנות מהחיים בתקופת החופש שלו, שמגיעה אחרי חמש שנות אימון רצופות (אחת בברצלונה ב' ועוד ארבע בקבוצה הראשית) והוא יעביר את החודשים הקרובים בניו יורק, שכן הוא מאמין שבתפוח הגדול הוא יזכה לשקט יותר מאשר באירופה.

מי שינסה להביא לו ולברצלונה את התואר האחרון והנחשק הזה, הוא ליאונל מסי, שהפך תחת המאמן לאחד השחקנים הטובים בכל הזמנים. אם להסתמך על 13 הזכיות הקודמות של ברסה עם גווארדיולה, הרי שלמסי צפוי להיות חלק גדול במשחק הגמר הזה, לאחר שהוא כבש ב-12 מבין 13 המשחקים בהם זכתה ברצלונה בתארים, נתון מדהים. משחק התואר היחידי בו לא כבש הפרעוש הארגנטינאי, היה הסופרקאפ האירופי של 2009, אז סידר לפדרו את שער הניצחון באסיסט נהדר מול שחטאר דונייצק.

מכיוון שהפסידו גם את האליפות וגם את ליגת האלופות, בברצלונה בונים על זכייה בגביע המלך כדי לחגוג גם העונה ועל הדרך, לזכות בעוד פרידה מגווארדיולה, אחרי שאחת כזו נערכה במשחק הליגה הביתי האחרון של העונה, מול אספניול. אם ברסה תזכה, הקבוצה מתכננת לחגוג בנואו קאמפ, לעיני האוהדים, מחר אחר הצהריים. בכל מקרה, בברצלונה הבהירו שהם לא יצאו לסיור על אוטובוס פתוח ברחובות, כפי שעשתה ריאל מדריד אחרי הזכייה בגביע בעונה שעברה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully