וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ עלתה ל-1:2 בסדרת הגמר

הקבוצה של גלעד מאור שיחקה מצוין וניצחה 22:28 את הפועל ראשון לציון, והשיגה מקדמה משמעותית לקראת המשך הסדרה

מכבי ראשון לציון עשתה היום (שישי) צעד משמעותי נוסף בדרך לזכייה באליפות לעונת 2011/12, שעשויה להיות הרביעית שלה ברציפות. הקבוצה של גלעד מאור הציגה משחק מצוין וניצחה 22:28 את היריבה העירונית הפועל ראשון לציון ועלתה ל-1:2 בסדרת גמר-יד. כזכור, זוהי סדרה של הטוב מחמש והמשחק הרביעי ייערך ביום שני הקרוב באולם של הפועל, שבסופו תוכל מכבי ראשון לציון להניף את צלחת האליפות בפעם הרביעית ברציפות.

אריאל רוזנטל שחקן מכבי ראשון לציון מול עידן מימון שחקן הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
מכבי בדרך לאליפות. מימון מול רוזנטל/קובי אליהו

"אני מרוצה מהניצחון שהעלה אותנו ל-1:2 בסדרה, אבל אני כועס על הסיום וחושב שהיינו יכולים לנצח בהפרש גדול יותר", אמר בסיום מאמן מכבי גלעד מאור, "מי כמונו יודע כמה הפרשי השערים יכולים להיות קריטיים. מקווה שנוכל לזכות באליפות כבר ביום שני".

המאמן המפסיד סער פרנקל נשמע נסער: "אני מאבד את השופטים ולא מתלונן בדרך כלל, אבל היום היו כמה עבירות שלא קשורות למשחק והיו ראויות לכרטיסים אדומים. אבל אני לא רוצה לתרץ תירוצים כי למכבי ראשון הגיע לנצח. אנחנו צריכים להיות חזקים ומקווה שנחזור לפה במשחק החמישי".

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה די עצבנית, כשהפועל עולה ליתרון 3:4, אך מאבדת שלושה שחקנים ב-10 הדקות האחרונות. מכבי ביצעה מהפך עם שני שערים של גל אברהם שקבע 4:5. הצהובים המשיכו לחגוג וברחו עד 6:10 עם שערים של אברהם ורוזנטל. אברהם, לוזון ונאמן הובילו את מכבי כבר ל-7:13 והיה נראה שהיא בדרך לטיול קל. אלא שדווקא בשלב הזה הצליחה הפועל לרוץ ל-0:3 אחרי שער של בוטוליה וזה 10:13. מכבי נתנה פוש אחרון לפני המחצית וזה 11:15.

בוטוליה כבש וצימק ל-15:12, אך אברהם ונאמן הגיבו מיד עם שערים ו-12:17. שער של פיליפ מריאן ורושקה הגדילו את הפער וקבעו 13:19. 11 דקות בתוך המחצית השנייה ספג נדב רובין כרטיס אדום שלישי והורחק. בוטוליה שוב השאיר את הלבנים במשחק כשצימק בפנדל ל-19:15. אך מכבי לא נבהלה ולאחר שער של מריאן עלתה כבר ל-18:24. מכבי המשיכה לחורר את הגנת הפועל כשלוזון קובע 20:27. הצהובים המשיכו להיות דומיננטיים וסגרו את המשחק עם 22:28.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully