וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: הגרלה קשה מאוד לדודי סלע

המדורג 94 ישחק מול תומאס ברדיך (7). הגרלה נוחה לשחר פאר. נדאל מצטלב בחצי הגמר עם מארי, דג'וקוביץ' עם פדרר

דודי סלע קיבל היום (שישי) את אחת ההגרלות הכי גרועות שהיו אפשריות מבחינתו ברולאן גארוס. הישראלי, שירד השבוע למקום ה-94 בעולם והודח כבר בסיבוב הראשון בניס על ידי גריגור דימיטרוב, יפגוש כבר בסיבוב הראשון את תומאס ברדיך, המדורג שביעי בעולם שבשנת 2010 הגיע עד לחצי הגמר באליפות צרפת הפתוחה. השניים לא נפגשו מעולם, אך אין ספק שסלע יגיע אליו כאנדרדוג מוחלט.

שחר פאר נמצאת בשנה לא פשוטה בכלל. הישראלית, שמדורגת במקום ה-53 בעולם, הודחה רק השבוע מטורניר שטרסבורג כבר בסיבוב השני על ידי אליז קורנה הצרפתיה, לאחר שהפסידה לה 4:6, 6:4, 6:0. למרות זאת, היום קיבלה פאר מעט בשורות מעודדות עם הגרלת הרולאן גארוס, שהאירה לה פנים. הישראלית, שכמובן לא הייתה מדורגת בטורניר, תפגוש בסיבוב הראשון את סטפני דובואה הקנדית, שמדורגת במקום ה-98 בעולם. בסיבוב השני, לעומת זאת, פאר עלולה להיתקל באנה איבנוביץ', הסרבית החזקה.

נדאל מצטלב עם מארי, דג'וקוביץ' עם פדרר

בטורניר הגברים, קיבל אלוף השנה שעברה רפאל נדאל (2 בעולם) את סימון בוללי האיטלקי בסיבוב הראשון, כשבחצי הגמר הוא מצטלב עם אנדי מארי (4), שישחק בסיבוב הראשון נגד טצומה איטו היפני. בחצי השני, המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ' ישחק מול פוטיטו סטראצ'ה בסיבוב הראשון, כשבחצי הגמר הוא יכול כמובן להיתקל ברוג'ר פדרר (3), שבעצמו ישחק נגד טוביאס קאמקה הגרמני בסיבוב הראשון.

בנשים, תפתח אלופת השנה שעברה נה לי (7) את הטורניר נגד סוראנה קירסטאה. המדורגת מספר אחת בעולם ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית תשחק בסיבוב הראשון נגד אלברטה בריאנטי האיטלקיה, ויכולה שוב להצטלב עם אגניישקה רדוואנסקה (3) בחצי הגמר. מריה שראפובה (2) תשחק נגד אלכסנדרה קדאנטו ויכולה להצטלב בחצי הגמר עם פטרה קביטובה (4), שתפגוש את אשלי ברטי בסיבוב הראשון. סרינה וויליאמס תשחק מול וירג'ין רזאנו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully