וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ראשון לציון רוצים המשכיות

25.5.2012 / 12:00

יוטר, חנוכי והישראלים הצעירים ימשיכו. קיצ'ן המבוקש באירופה עשוי לעזוב במידה והקבוצה תקבל פיצוי של כ-200 אלף דולר

מכבי ראשון לציון סיימה אתמול (חמישי) את אחת העונות הגדולות בתולדותיה כשהפסידה להפועל חולון במשחק על המקום השלישי בליגת העל, והשלימה עונה בה הגיעה לגמר גביע המדינה, והופיעה שנה שניה במעמד הפיינל פור. הכתומים מעט התאכזבו מהיכולת במעמד עצמו, אך לאור העובדה שהגארד ג'ו קרופורד נפצע ערב הפיינל פור, הם מבינים כי קשה היה לעשות יותר ממה שהם השיגו בשבוע האחרון.

בעיר היין רוצים ללמוד מטעויות העונה שעברה וחולמים על המשכיות. למרות חיכוכים שהיו בתחילת הדרך עם היו"ר יצחק פרי, המאמן אפי בירנבוים צפוי להמשיך לעונה רביעית ברציפות, ובמידה ויעשה כך, גם עוזר המאמן מתן חרוש עשוי להמשיך איתו.

בגזרת הישראלים ראשון לציון תרצה לממש את האופציה על ניצן חנוכי, כשמי שבטוח ישחקו לצידו בעונה הבאה הם האחים אור ויניב סולומון, שון דאוסן ורום קורנליוס. ראשון לציון תרצה להשאיר את עמית בן דוד, אך לא בטוח האם זה יצלח, ולגבי אייל שולמן ואיגור נסטרנקו לקבוצה יש אופציה לעונה נוספת.

השאלה הגדולה היא שאלת הזרים. לראשון לציון יש אופציה לעונה נוספת על דרווין קיצ'ן ואדריאן יוטר, שהם בוחרים לממשם. יוטר אמור להמשיך אך קיצ'ן מבוקש בקבוצות רבות באירופה, כולל מכבי תל אביב, והכתומים כבר הודיעו שפיצוי של 100 אלף דולר לא יספיק כדי לשחררו. ההערכות הן שאם יוצע פיצוי כפול, קיצ'ן לא ימשיך בקבוצה. קיצ'ן ינסה את מזלו גם בליגת הקיץ של ה-NBA. ברנדון באומן צפוי לעזוב, וג'ו קרופורד הפצוע, שישהה בישראל לשישה שבועות נוספים להחלמה, יהיה כשיר רק לקראת חודש דצמבר, ולא נמצא בשלב זה בתוכניות.

מכבי ראשל"צ הפסידה לחולון במשחק על המקום השלישי בפיינל פור

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully