וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה ביטון פרש: "אני עדיין לא מעכל"

25.5.2012 / 8:34

אחרי 34 שנים השופט הוותיק תלה את המשרוקית בגמר הפיינל פור: "יש באיגוד הרבה שופטים צעירים שיכנסו לנעליים שלי"

מלבד ההתרגשות מהאליפות ה-50 של מכבי תל אביב אתמול (חמישי) וממעמד הגמר ההיסטורי של מכבי אשדוד, עוד היסטוריה קטנה נרשמה בהיכל יד אליהו כשהשופט הבינלאומי משה ביטון תלה את המשרוקית ופרש ממשחק פעיל. ביטון נחשב במשך שנים כאחד השופטים הסמכותיים והצבעוניים בליגה, ואחרי פרישתו של סמי בכר הפך לשופט הישראלי הבכיר.

"אני עדיין לא מעכל", אמר השופט שהחל משנת 1988 שופט בליגה הראשונה בשיחה עם וואלה! ספורט בסיום המשחק, "כל היום מלא טלפונים, ועל הפרקט הברכות, כנראה שזהו. זה המעמד הכי בכיר וגבוה בכדורסל הישראלי, גמר הפיינל פור, מכובד לכל הדעות ואני שמח שנתנו לי לסיים את הקריירה בצורה הזאת. 34 שנה אני שופט, מאז שנת 1978, ימים יגידו עד כמה זה יחסר לי. יש הרבה דברים שאני אקח מהקריירה הזאת, בעיקר כיף והנאה".

ביטון, שגם במשחק האחרון שלו בקריירה זכה לקריאות גנאי מהקהל ביקש להעביר מסר לאוהדי הכדורסל וסיפר על עתידו ועל עתיד השיפוט בישראל, "מהקהל אני רוצה לבקש הגינות, ספורטיביות ושיהנו מהמשחק זה הכי חשוב. אני מאמין שאני אמשיך באיגוד השופטים, עם החברים הנפלאים והצעירים שיהיו דור ההמשך של האיגוד וימשיכו את הדרך שלנו. אני מאמין שהשופטים הצעירים יכנסו לנעליים שלנו, יש לנו הרבה שופטים צעירים מוכשרים מאוד".

מכבי תל אביב הביסה את אשדוד וזכתה באליפות ה-50 בתולדותיה

אלבום האליפות של מכבי תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully