וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "שרמדיני חתום, דיברנו עם שאראס"

הבעלים של מכבי ת"א סיפר ב"יציע העיתונות" גם על המגעים עם מאריץ', פרקינס, הלפרין והנדריקס: "הפאזל תלוי בהחלטת בלו"

דייויד פדרמן, אחד הבעלים של מכבי תל אביב, התראיין אתמול (חמישי) בהרחבה ל"יציע העיתונות" בערוץ הספורט, והתייחס להכנות של מכבי תל אביב לעונה הבאה. לטענת פדרמן, גיורגי שרמדיני כבר חתום בקבוצה, והוא אף רמז שמתקיים משא ומתן עם אלכס מאריץ' ושארונאס יאסיקביצ'יוס. כמו כן התייחס לקשר עם דייויד בלאט, ולאפשרות שיגיעו לישראל דורון פרקינס ויותם הלפרין.

"שרמדיני חתום", הצהיר פדרמן, "מאריץ' לא חתום, הוא לא יכול לחתום לפני שנגמרת הסדרה שלו ביוון. לגבי שאראס, זה עניין מקצועי. זה שחקן שאני מאוד אוהב ובן אדם שאני מאוד אוהב. הוא גם דיבר איתנו, אבל נראה. אני לא יכול באמצע משא ומתן עם שחקנים לתת לכם כותרות. הוא תחת מגבלות".

על עתידו של בלו: "הוא ביקש כמה ימים לנוח, הוא רוצה לפגוש את המשפחה שלו. יש לו כמה עניינים אישיים, אני מאמין שהסיכויים שהוא יחזור הם 50:50. לא יודע אם זה כסף, הוא עוד לא ביקש כלום".

על הנדריקס ולנגפורד שמסיימים חוזה: "גם הנדריקס מתקשר לבלו ולפאזל הקבוצתי. אני מקווה שהנושא של בלו ייפתר כבר בשבוע הבא, הוא הראשון שנקבל ממנו תשובות. מצבנו מבחינת שחקנים לתקופה הזאת של העונה מעולם לא היה טוב יותר. אבל בלו משנה את הקונספציה. אם הוא יעזוב - והוא ישראלי, בעמדה 4, שוטר - הכל ישתנה".

על יותם הלפרין: "מדברים איתו, בשבוע הבא הוא יהיה בישראל ונראה".

על דורון פרקינס: "הוא ירד לקרקע מבחינת סכומים, הוא רוצה להגיע לפה".

על המשך דרכו של דרק שארפ: "הוא תרם הרבה למכבי, אין צורך להגיד כמה, אבל יחסית לעוזר מאמן שני הוא הרוויח הרבה מאוד כסף. נדבר איתו בשבוע הבא".

על היחסים שלו עם דייויד בלאט ועל הראיון שבו העביר עליו ביקורת: "בלאט יודע שהוא חלק מדור העתיד שלנו. יש לנו תרבות, ואנחנו רוצים לנצח, אבל לא בכל תנאי. אני לא מסכים להתנהגות לא יפה לשחקנים. שוחחתי עם דייויד, ואמרתי לו שאני מדבר איתו כמו חבר, כמו מישהו שאני רואה אותו חלק מהמערכת. דייויד הוא מאמן יוצא מן הכלל, אבל בזמן התרגזויות הוא עושה כל מיני דברים... ככה זה נראה מבחוץ. כמובן שזה טבעי ושקשה לשפוט מאמנים בשעת לחץ. אבל כל מה שאמרתי לו היה מתוך הנחה שהוא נשאר איתנו הרבה שנים".

על שיטת המשחקים ומספר הזרים בעתיד: "אני יודע בוודאות שלמעלה מחצי מהקבוצות חושבות שצריך לשנות את שיטת הזרים ואת מספר הישראלים על המגרש. פיינל פור? למיטב הבנתי, תוך שנתיים שלוש יהיה שינוי לשיטת סדרות".

על המאבקים באיגוד: "אני לא אוהב את מה שקורה בין צביקה שרף לאבנר קופל. אני חושב שאבנר תרם לכדורסל, יש הרבה יותר כסף ממה שהיה קודם. הם אנשים מבוגרים, ואם אנחנו רוצים לעזור לכדורסל - הייתי שמח אם הם היו ביחד". שרף בתגובה: "כרגע אין סיכוי".

עוד על מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully