וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישיית העונה: לברון, דוראנט, פול ובריאנט בפנים

המלך של מיאמי הוליך את ההצבעות כשאת הרשימה השלים הווארד מאורלנדו. פארקר, ווסטברוק וגריפין בחמישייה השניה

בזמן שב-NBA נאבקים בימים האחרונים על ההגעה לגמרים האזוריים והולכים וקרבים אל האליפות, הכריזה הערב (חמישי) הליגה על חמישיית העונה, כשלא נרשמו הפתעות מיוחדות. ה-MVP של העונה הסדירה, הלא הוא לברון ג'יימס, הוליך את הרשימה עם מרבית הקולות, כשהוא מעמיד עונה נפלאה של 27.1 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-6.2 אסיסטים. קווין דוראנט שהוליך את אוקלהומה סיטי לגמר המערב רשם הופעה שלישית בחמישיית העונה וזכה במקום השני במספר הקולות עם ממוצעים של 28 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

למקום השלישי הגיע קובי בריאנט, שהודח עם הלייקרס על ידי דוראנט וחבריו. ה'ממבה השחורה' לא רק רושם הופעה שביעית ברציפות בחמישיית העונה, אלא גם מחזיק בשיא שעומד על עשר הופעות. דוייט הווארד, שסבל מעונה חלשה של קבוצתו (אבל ללא ספק חגג עם פיטוריו של סטן ואן גנדי) יכול להתנחם בהגעה לחמישייה, והוליך את הליגה עם ריבאונדים (14.5 למשחק), כשאת הרשימה השלים כריס פול, שרשם 19.8 נקודות, 9.1 אסיסטים, 3.5 ריבאונדים ו-2.5 חטיפות למשחק.

לחמישייה השניה נבחרו טוני פארקר (סן אנטוניו), ראסל ווסטברוק (אוקלהומה סיטי), בלייק גריפין (קליפרס), קווין לאב (מינסוטה) ואנדרו ביינום (לייקרס). את החמישייה השלישית מאכלסים דווין וויד (מיאמי), רייג'ון רונדו (בוסטון), כרמלו אנתוני (ניו יורק), דירק נוביצקי (דאלאס) וטייסון צ'נדלר (ניו יורק). את החמישיות בחרו 120 כתבי ושדרני ספורט מרחבי ארצות הברית וקנדה.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully