וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס השוותה את סדרת גמר הפלייאוף

פאו ניצחה במשחק 2 את אולימפיאקוס 79:81, ניסים הוליך את נובו מסטו לאליפות סלובניה ונבחר למצטיין סדרת הגמר

אחרי שמשחק מספר 1 בסדרת הגמר הרותחת של הפלייאוף היווני, בין שתי היריבות הגדולות אולימפיאקוס ופנאתינייקוס, נדחה בעקבות תקרית האבנים על אוטובוס האדומים, הם התאוששו וניצחו את המשחק הראשון באולמם הביתי.

היום (חמישי), התייצבו שתי הקבוצות באואקה של הירוקים, למשחק מספר 2, בו ניסו המארחים מאתונה להשוות. אולימפיאקוס, אלופת אירופה הטרייה להזכירכם, פתחה מצוין והובילה במחצית, אבל רבע שלישי מצוין של פאו, אותו היא ניצחה 18:29, החזיר אותה לעמדת שליטה. אולימפיאקוס, שכנראה אוהבת קאמבקים, חזרה כל הדרך ממינוס 16 לפיגור נקודה, אבל שם זה נגמר, ספאנוליס החטיא שלשה קריטית ופנאתינייקוס השוותה את הסדרה עם 79:81.

דימיטריס דיאמנטידיס היה נפלא כהרגלו עם 23 נקודות. מייק באטיסט וקוסטאס קיימקוגלו הוסיפו 11. קייל היינס הוביל את אולימפיאקוס עם 18, קוסטאס פפאניקולאו סיים עם 11 נקודות ו-9 ריבאונדים.

סלובניה:

ערב גדול היה גם לאפיק ניסים. הישראלי הוליך את נובו מסטו לזכייה באליפות סלובניה, כשזו גברה על אולימפיה לובלאינה 55:67 במשחק השלישי בסדרת הגמר, והשלימה סוויפ נהדר של 0:3. לובליאנה עוד נתנה פייט לאורך שלושה רבעים והוליכה בנקודה, אבל ריצת 7:20 של נובו מסטו הביאה את הניצחון והאליפות. ניסים, עבורו היתה זו אליפות שלישית באירופה, נבחר לשחקן המצטיין של הסדרה והוליך את קלעי נובו מסטו עם 18 נקודות (6 מ-8 מהשדה) והוסיף 3 חטיפות. רוברט רות'בארט שיחק 8 דקות ולא קלע עבור לובליאנה.

בספרד, קאחה לבוראל השיגה ניצחון ענק, 71:81 במדריד מול ריאל, בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף. ארבע דקות לסיום, המשחק עוד היה בשוויון 67:67, אבל האורחים ביצעו ריצה מצוינת, כל הדרך לניצחון. הפולני מצ'איי לאמפה, אקס מכבי תל אביב, להט עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, אצל הבאסקים. בסדרה השנייה נפגשות ברצלונה וולנסיה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully