וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "אנחנו צריכים לקום מההפסד ולטרוף"

מאמן מכבי ראשל"צ מוכן למשחק 3 בסדרת הגמר-יד (ו', 16:00, ספ' 5). סער פרנקל: "צריך להגביר את המוכנות והרצינות"

מכבי ראשון לציון תארח מחר (שישי, 16:00, בית מכבי, ערוץ 5) את היריבה העירונית הפועל למשחק השלישי בסדרת הגמר-יד. הניצחון של האדומים ביום שני, שהשווה את הסדרה ל-1:1 (וקטע רצף של 15 ניצחונות של מכבי, שהחלו בליגה הסדירה), מבטיח משחק רביעי ביום שני הקרוב באולם של הפועל, שבסופו תוכל אחת הקבוצות להניף את צלחת האליפות.

"יש לנו מספר יתרונות על הפועל מלבד הביתיות. יש לנו קבוצה טורפת, אנחנו מתכוננים לשדר את האנרגיות לקהל. זה משחק שמכבי הולכת אליו בכל הכוח ובמטרה לנצח. אנחנו צריכים לקום מההפסד ביום שני ואני מצפה מהקהל שלנו לדחוף אותנו", הבהיר גלעד מאור מאמן מכבי, "במשחק האחרון היינו פחות מרוכזים, החטאות זה חלק מהמשחק. בשני המשחקים האחרונים היו התגששויות מצד שתי הקבוצות. יש לנו עדיין הפרש של שער אחד יותר מהם בסיכום שני המשחקים וזה טוב. זה לא דבר של מה בכך לזכות בשבע אליפויות בשמונה שנים. הפועל קיבלו מאיתנו את מלוא המחמאות, אבל עכשיו אנחנו באים לפתוח חזק וללכת על הניצחון".

סער פרנקל מקווה ליום גדול מצד השוער שלו טומיסלב סטויאקוביץ', שעצר חמישה פנדלים והיה חתום על 60% עצירות במשחק הקודם, כמו גם להמשך יכולת הכיבוש של בויאן בוטוליה, שחתום על 62 שערים בחמישה משחקי פלייאוף (ממוצע מדהים של כמעט 12.5 שערים למשחק). "במשחק האחרון היינו יותר ערוכים טקטית והגנתית. דרך ההגנה, הכנסנו למשחק את טומיסלב. צריך להגביר את המוכנות והרצינות, כי זה משחק 3 ולא יחזרו בו דברים ממשחק 2. הגענו מבחינה מנטלית חזקים בראש, ונצטרך להוכיח שאנחנו יודעים להתמודד עם זה גם במשחק מחר. מולנו עומדת קבוצה חזקה מאוד, שהפסידה לראשונה לאחר 15 משחקים בהן ניצחה והיא תבוא נחושה יותר", אמר פרנקל. ההערכה היא, שכל הכרטיסים יאזלו עד מחר בבוקר.

פורסם סגל הנבחרת

מאמן נבחרת ישראל שלמה הופמן, פירסם היום את סגל השחקנים לקראת טורניר מוקדמות אליפות אירופה, שייערך בבית מכבי, החל מהשמיני ביוני. משחק הפתיחה יהיה מול אירלנד, למחרת מול בלגיה והמשחק הנועל מול רומניה (הראשונה בבית תעפיל לשלב המוקדמות השני, כאשר משמונה הבתים, השתיים שיסיימו עם המאזן הטוב ביותר במקום השני יעפילו גם הן).

הופמן ועוזרו סער פרנקל, הזמינו למעשה את הסגל בפעם האחרונה בקדנציה של המאמן הוותיק. מי שמלווה את ההכנה הוא מאמן הנבחרת וסגל הזהב שנכנס לתפקיד, דראגן דג'וקיץ' הסרבי, שמכין במקביל את נבחרת בריטניה לקראת המשחקים האולימפיים.

הסגל כולל את השוערים גיל יעקב מאס"א תל אביב, אורן מאירוביץ' מקרית מוצקין ואלדר שיקלושי ממכבי ראשון לציון. שני הליגיונרים בגרמניה, אבישי סמולר וחן פומרנץ, בפנים, כמו גם עופר לוזון, גל אברהם, אריאל רוזנטל, יואב נאמן ונדב רובין ממכבי ראשון לציון. מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון, שולחת את גיא כהן וטל הרשקוביץ', שיאבקו על אותה פינה בעמדת הקיצוני. מלבד השוער יעקב, אס"א שולחת גם את הפיבוט דן מירקוס, דן נתן ועידו טוראל. את מכבי תל אביב מייצג הפיבוט עומר דבדה ואת איציק חליפי. גם מהשרון יש נציגות, עם דניאל שקלים מא.ס. רמת השרון ותומר שמעוני מבני הרצליה. האימונים צפויים להיפתח ביום רביעי הקרוב, אבל במקרה שסדרת הגמר תיגרר למשחק חמישי שיתקיים באותו יום - צפויה דחייה של יום.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully