וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו הודיע כי ישנה את ההסכם מול ההתאחדות

דירקטוריון הטוטו הודיע כי הוא יבחן את מסקנות הועדה לרפורמה בכדורגל, שהרכבה מתגבש, לפני שייחתם הסכם חדש ב-2013

הועדה הציבורית לגיבוש המלצות לרפורמה בכדורגל הישראלי ממשיכה לצבור תאוצה והיום (חמישי), עידכנו החברים בה יעקב שחר וניר חפץ, את ראשי ההתאחדות לכדורגל על ההרכב המתגבש של הועדה.

האישים שצפויים לקחת חלק בועדה, זאת לאחר שסוכם עימם כבר על השתתפותם כחברים בה, הם מפכ"ל המשטרה לשעבר רב ניצב (בדימוס) דודי כהן, יו"ר חברת החשמל והאלוף במיל' רון טל, ראש עיריית סכנין מאזן גנאים, שחקן העבר וסוכן השחקנים אבי נמני ועורך הדין יורם ראב"ד.

לגבי חברותו של האלוף במיל' טל, הדבר ייצא לפועל בכפוף לאישור דירקטוריון חברת החשמל. איוש הועדה צפוי להסתיים בשבוע הבא והיא תכלול גם ייצוג נשי. כמו כן, ייקבעו בעלי התפקידים בועדה, תחומי העיסוק של כל חבר, לוחות הזמנים וסדרי העבודה.

בתוך כך, דירקטוריון הטוטו קיים היום דיון מיוחד בהסכם השיווקי בין הטוטו להתאחדות לכדורגל, במסגרתו מעביר הטוטו 80 מיליון שקלים בשנה, תמורת שיווק ופרסום. במהלך הדיון הוצגו נתונים על האלימות במגרשים, הירידה ברייטינג ובאהדת הציבור ועל הפיחות בקהל.

"המצב הנוכחי של תדמית הליגה, רמיסת ערכי הספורט ואופן ניהול הכדורגל, אינם תואמים עוד את ערכי הטוטו", אמרו בדירקטוריון, שם בירכו את שרת התרבות והספורט לימור לבנת על הקמת ועדת זליכה. כאשר יוגשו מסקנות הועדה, יבחן אותם הדירקטוריון ולאחר מכן הוא יחליט אילו מהן ליישם כתנאי לחידוש הסכם השיווק עם ההתאחדות, בעונת 2013/14. ההסכם לא ישאר במתכונתו הנוכחית. הטוטו גם הודיע כי יבחן שינוי בהסכם כבר בעונה הקרובה.

צחי פישביין, יו"ר הטוטו, אמר: "הכדורגל הוא ענף הספורט הפופולארי ביותר והוא חשוב לכולנו. הטוטו לא יכול לעמוד מן הצד ולחזות ברמיסת ערכי הספורט ובפגיעה בכדורגל הישראלי. מתוקף אחריותו הציבורית, רואה עצמו הטוטו מחויב לקידומו של הכדורגל, החזרת האהדה אליו, שיפור איכותו והכפלת מספר בני הנוער העוסקים בו. אנו נפעל כך שהמלצות הועדה , שיאומצו על ידי הדירקטוריון, ייושמו".

בהתאחדות הגיבו לדברים: "ההתאחדות לכדורגל לא תכנס למלחמת הכרזות עם מועצת ההימורים. ההסכם בעונה הקרובה, 2012/13, ייושם ככתבו ולשונו. לגבי העונה הבאה, 2013/14, נחצה את הגשר כשנגיע אליו".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully