וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובאני טראפטוני: "אהיה אידיוט אם אסכן את שיי גיבן"

מאמן אירלנד ייתן לשוער הפצוע שלו לנוח במשחקי האימון עד ליורו. בדנמרק מתעסקים בחגיגות, בשבדיה מנסים לארגן סגל

16 הנבחרות המאושרות ממשיכות להתכונן ליורו המתקרב ובא והסיפורים המעניינים לא מגיעים רק מהנבחרות הגדולות, אלא דווקא מאלו שינסו להתגנב מאחור ולהפתיע, כמיטב המסורת של הטורניר היוקרתי של היבשת הישנה.

נבחרת אירלנד עמוסה בפציעות לקראת משחק הפתיחה שלה ב-10 ליוני מול קרואטיה. שבעה מבין 23 השחקנים שזימן לסגל הסופי המאמן ג'ובאני טראפטוני, סוחבים פציעות כאלה ואחרות, כששני המדאיגים ביותר הם השוער שיי גיבן והבלם ג'ון אושיי. "גיבן יהיה בסדר עד לטורניר", הבטיח טראפ, "אבל אהיה אידיוט אם אסכן אותו בשער מול בוסניה, במשחק הידידות בשבת". ריצ'רד דאן, רובי קין, שיין לונג, ג'ון וולטרס וקית' אנדרוס משלימים את רשימת הפצועים וכולם בספק למשחק מול בוסניה.

נבחרת יוון הגיע למחנה האימון שלה בקיצבוהל, עיירה קטנה שממוקמת ליד טירול שבאוסטריה, שם תתאמן פעמיים ביום עד שתגיע לורשה, למשחק הפתיחה של הטורניר מול פולין. ביוון מקווים שאף אחד בנבחרת לא יפצע, שכן חלק מהשחקנים עדיין לא יצטרפו ויסיימו את העונה עם קבוצותיהם רק ביום ראשון הקרוב. השוער קוסטאס חלקיאס אמר: "אנחנו בלחץ של זמן וצריך לנצל כל יום. בגלל זה האימונים ארוכים יותר מהרגיל".

בדנמרק עוד לא חושבים בכלל על הטורניר וכולם בנבחרת מתעסקים באליפות המדהימה של נורדסיילנד הקטנה, שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. שני המצטרפים האחרונים, שחתמו את סגל 23 השחקנים של המאמן מורטן אולסן, הם יורס אוקורה מהאלופה הטרייה ונילקאס פדרסן מכרונינגן ההולנדית. מלבד אוקורה, נורדסיילנד שולחת עוד שני שחקנים לסגל הנבחרת וכל השלושה יצטרפו היום, אחרי שסיימו לחגוג את הזכייה ההיסטורית. לדנים מצפה משחק אימון קשה מול ברזיל בהמבורג, ביום שבת הקרוב.

גם בשכנה והיריבה לסקנדינביה, נבחרת שבדיה, מנסים לקבץ סופסוף את הסגל, במחנה האימון שנערך באי גוטלנד, שבים הבלטי. הקשר הנפלא של אלקמאר ראסמוס אלם, שוחרר לחתונת אחיו ומספר שחקנים נתקעו בדרך משטוקהולם, אחרי שחברת התעופה בה תיכננו לטוס פשטה רגל בפתאומיות. מי שלא נתקע בשום מקום הוא זלאטן איברהימוביץ', שממשיך לסחוב אחריו את התקשורת המקומית לכל מקום וכל צעד שלו מתועד היטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully