וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריס אברה: "אנגליה יכולה לעשות את מה שצ'לסי עשתה"

המגן הצרפתי, שיפגוש ביורו את אנגליה, ממש לא מזלזל: "לא ארצה לחזור לשם אם נפסיד". ג'רארד: "לא פורש מהנבחרת"

בעוד 19 ימים בלבד תעלה נבחרת צרפת למשחק הבכורה שלה ביורו 2012, באצטדיון דונבאס, שבדונייצק. ואיזה משחק זה הולך להיות. לטריקולור מצפה מפגש פתיחה נהדר מול אנגליה ושחקן הנבחרת פטריס אברה צפוי לפגוש ארבעה מחבריו למנצ'סטר יונייטד, שמשתייכים לסגל האנגלי.

עד אז, אברה התפנה להזהיר את חבריו לנבחרת, שיפגשו מולם גם ארבעה שחקנים של אלופת אירופה הטרייה צ'לסי: "לאנגליה יש שחקנים מצוינים, הם נבנים עם המנג'ר החדש שלהם. אני מכיר את כל השחקנים שלהם, את החולשות והיתרונות שלהם. זה לא יהיה משחק פשוט עבורנו, הם יכולים להפתיע אותך אם אתה מוריד מערכם. אני לוקח לדוגמא את צ'לסי, שהיו בתחתית כשדי מתאו הגיע וסיימו כאלופי אירופה ולקחו גביע. גם אנגליה יכולה לעשות את זה ואני ממש לא ארצה לחזור לשם אם נפסיד. המשחק הראשון בטורניר כזה הוא קריטי".

בינתיים בממלכה, מתעסקים בשמועות על פרישה אפשרית מהנבחרת של סטיבן ג'רארד בתום הטורניר. קשר ליברפול בן ה-31 דאג להכחיש: "אני מבין שבגיל שלי אנשים מתחילים לשאול אם אתרכז רק בליברפול, אבל אני לא רואה את הדברים בצורה כזו. אני לא חושב שאני צריך לבחור. אני אוהב לשחק עבור אנגליה ואוהב לשחק עבור ליברפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully