וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול רוצה את ואן חאל כמנהל, ההולנדי רוצה לאמן

המייטי רדז מעוניינים לצרף מאמן צעיר תחת ההולנדי בן ה-60, אך זה טוען: "מדגדג לי לעבוד עם שחקנים". דירק קאוט בעד

בורסת השמות המועמדים לרשת את קני דלגליש בתפקיד מאמנה של ליברפול נמשכת, והיום (חמישי) השם החם ביותר הוא לואיס ואן חאל. אלא שכשזה מגיע להולנדי בן ה-60, הסיפור מעט מסובך יותר: המייטי רדז מעוניינים במאמן האגדי לתפקיד המנהל המקצועי, בעוד זה רוצה לאמן, בעיקר בליגה האנגלית. "מדגדג לי באצבעות, אני מלא בתשוקה ורוצה לעבוד עם שחקנים", אמר ואן חאל לעיתון ה'סאן'. "אני מקבל המון הצעות אבל מחכה לטובה ביותר".

על פי דיווחים באנגליה, הקבוצה ממרסיסייד היתה מעדיפה למנות את ואן חאל לתפקיד הניהולי אותו עזב דמיאן קומולי לפני כחודשיים ולמנות מתחתיו מאמן צעיר יותר, כשאחד המועמדים המובילים הוא המנג'ר של וויגאן, רוברטו מרטינז. מועמדותו של אנדרה וילאש בואש נחלשה. אגב, באיטליה טוענים היום כי ואן חאל מועמד גם ללאציו, בצוותא עם פתיח טרים, דידייה דשאן ומספר מאמנים איטלקים.

שלא במפתיע, מי שתומך בהגעתו של ואן חאל למועדון המסובך הוא חלוצה ההולנדי של ליברפול, דירק קאוט. "שחקנים בדרך כלל לא מדברים על מועמדים, אבל הוא הולנדי, וההישגים והמסורת שלו יהיו מאוד טובים למועדון הזה", אמר החלוץ על המאמן שפוטר מבאיירן מינכן באפריל 2011 ומאז לא עמד על הקווים.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully