וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: סוארס התבקש לחזור, גישושים אצל שראנוב

24.5.2012 / 13:05

הקשר הברזילאי מסרב לשוב מפורטוגל. הסרבי התבקש להחליט האם הוא רוצה להמשיך בישראל במקרה שלויטה לא יחתום

בהפועל באר שבע עדיין ממתינים לקשר הברזילאי וויליאם סוארס. כזכור, השחקן נמצא בפורטוגל ובינתיים מסרב לחזור לישראל. סוארס התבקש לחזור ארצה משום שהוא מחזיק בחוזה, אבל מעדיף להישאר בפורטוגל. בבאר שבע ינסו לשים סוף לסאגה ואם יתברר שהשחקן לא יגיע בימים הקרובים, ייקבע עבורו תג מחיר גבוה. בינתיים, אלישע לוי בודק אופציות אחרות. פביאן סטולר הוא אחת מהן.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלישע לוי רוצה להביא איתו את אחד הזרים ממכבי חיפה, כשבראש הרשימה נמצא בויאן שראנוב, שלוי כבר גישש אצלו בנוגע לאפשרות שימשיך לשחק בישראל. שראנוב היה מעדיף קבוצה בכירה יותר, אבל ייתכן שלוי יצליח לשכנעו להגיע לקבוצה אם אוהד לויטה לא יחתום על החוזה לאחר שיחזור מגרמניה בשבוע הבא. כזכור, עוד אתמול אמרו בבאר שבע כי לא יחכו ללויטה זמן רב. אם השוער יחליט לשחק באירופה, אלונה ברקת תאשר ללוי להחתים שוער אחר באופן מיידי.

המשא ומתן עם מירקו אורמוש יחל לאחר שקבוצתו בקרואטיה תבהיר באילו תנאים היא מוכנה לשחרר אותו. השחקן מוכן להמשיך גם בהפועל תל אביב, אבל לא בטוח שהיא תוכל להחתימו. המגן שמעון הרוש ממתין להצעות ואז יקבע באילו תנאים ישוחרר. סיראז' נאסר הוצע לגנט וסטנדרד ליאז', אך במועדון טוענים כי טרם קיבלו הצעה עבורו.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully