וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיץ' קופצ'ק: "נהיה מאוד פעילים בקיץ הקרוב"

הלייקרס מתכננים את השינויים. גאסול: "לא יודע מה יהיה". ביינום: "רוצה להישאר". אודום בדרך לניקס, שאקיל לאורלנדו?

בעוד שסן אנטוניו ואוקלהומה סיטי מתכוננות לגמר מערב מרתק במיוחד, בלוס אנג'לס לייקרס ממשיכים לחשוב כיצד יצליחו לשוב למעמד הנכסף בשנים הבאות. מאז ההדחה מול הת'אנדר, התקשורת המקומית עוסקת בעתיד המועדון ומעלה שלל ספקולציות שונות, כשהסוגיה העיקרית היא על מי מבין השניים לוותר: אנדרו ביינום או פאו גאסול.

הבוקר (חמישי) הודה גם הג'נרל מנג'ר של המועדון, מיץ' קופצ'ק, כי אחרי ההפסד בחמישה במשחקים לאוקלהומה סיטי, הלייקרס יהיו חייבים לבצע שינויים בקיץ. "כן, יהיו כמה שינויים. כשאתה מפסיד לפני שאתה חושב שאתה אמור להפסיד, אתה חייב להיות פתוח לשנות דברים. המועדון הזה נמדד בהצלחות שלו, ואנחנו מאוכזבים. בתחילת העונה, אפילו לפני שבוע, חשבנו שאנחנו אחת משלוש, ארבע או חמש קבוצות שיתמודדו על האליפות. נהיה מאוד פעילים החל מה-1 ביולי ונראה מה אפשר לעשות".

כאמור, גאסול הוא אחד המועמדים העיקריים לפנות את מקומו בסגל לטובת כוכב אחר או עומק מקצועי. "הלוואי שהיתי יודע מה יהיה, אבל לא נתנו לי הרבה מידע עד עכשיו", אמר הפורוורד הספרדי, שמחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות בשווי 38.3 מיליון דולר. "אני חושב שההנהלה עדיין צריכה לדבר עם הבעלים כדי להבין באיזה כיוון המועדון הזה הולך".

באשר לאנדרו ביינום, אמש ניצלה הקבוצה את האופציה שלה על הסנטר הצעיר גם לעונה הקרובה (בשווי 16.1 מיליון דולר), בסיומה יהיה שחקן חופשי. "מדוע שלא נעשה את זה? אנחנו מאוד מרוצים ממנו", אמר קופצ'ק על הצעד המתבקש. ביינום עצמו אמר אמש: "אני לא רוצה ללכת לשום מקום. אני מקווה שכל עוד אשחק טוב, לא אצטרך לעזוב. אני לא מצפה לשמוע את השם שלי בשמועות על טריידים, אבל הכל יכול להיות".

שאקיל אוניל: ג'נרל מנג'ר?

האם קריירת הפרשנות של שאקיל אוניל בדרך להסתיים בתום עונה אחת בלבד? רשת ESPN מדווחת היום (חמישי) כי כוכב העבר שפרש ממשחק בקיץ 2010 נמצא ברשימת המועמדים למשרת הנג'רל מנג'ר של אורלנדו, שמחפשת אחר מחליף לאוטיס סמית' שהועזב לפני כיומיים. ראשי המג'יק סירבו להתייחס לשמועה ולא הסכימו לאשר האם או מתי תתקיים פגישה עם הדיזל, כאשר יש לציין כי שאקיל אינו המועמד היחיד לתפקיד.

הסנטר האגדי החל את קריירת ה-NBA שלו באורלנדו, כזכור, ושיחק בשורותיה בין השנים 1992 ו-1996. באותה תקופה היה אלכס מרטינס, הנשיא הנוכחי, חלק מהנהלת המועדון, והשניים מכירים אחד את השני. כמו כן, לשאקיל בית בעיר והוא ממשיך להתגורר בה מאז שעזב את בוסטון בקיץ שעבר. עם זאת, לאורך השנים האחרונות לא חסך שאק בביקורות כלפי דוויט הווארד, עם או בלי קשר לעובדה שזה "גנב" לו את הכינוי "סופרמן".

תפקיד נוסף שאורלנדו תנסה לאייש כבר בשבועות הקרובים הוא עמדת המאמן, כמובן, בעקבות פיטוריו של סטן ואן גנדי. אחד המועמדים לרשת את המאמן המשופם הוא לא אחר מג'רי סלואן, מאמנה האגדי של יוטה לשעבר, שהביע בשבוע החולף את רצונו להגיע למועדון. עם זאת, למאמן הוותיק צפוי ראיון אצל שארלוט בימים הקרובים.

למאר אודום לניו יורק?

למרות שדאלאס הקפיאה את חוזהו לפני פתיחת הפלייאוף, למאר אודום עדיין אמור לשוב לשורות המאבריקס לקראת העונה הקרובה. אלא שסביר להניח שזה לא יקרה, ודאלאס תבחר לשחררו או לנסות ולהעבירו בטרייד מסוים, שכן השידוך בין השחקן השישי של עונת 2010/11 והאלופה של אותה עונה לא ממש עבד.

הבוקר מפרסמת רשת ESPN כי אחת המועמדות המובילות לקלוט את הפורוורד המגוון היא ניו יורק. "למאר אוהב להרגיש בנוח, ובניו יורק יהיה לו נוח", אמר אחד ממקורביו של השחקן. "הוא רוצה למצוא קבוצה לסיים בה את הקריירה, וניו יורק תהיה אידיאלית. הוא כבר זכה באליפויות בעבר ורוצה אחת נוספת, ולעשות את זה בניקס יהיה ענק".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully