וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: יוסי בניון צפוי לחזור, בוסינגווה וקאלו שוחררו

באנגליה מדווחים שהקשר הישראלי צפוי לחזור לאלופת אירופה מההשאלה בארסנל. די מתאו עדיין מחכה להחלטה, גם למפארד

דווקא אחרי הזכייה באליפות אירופה, צ'לסי ממשיכה להיבנות מחדש ולרענן את השורות. באנגליה מדווחים היום (חמישי) שאלופת אירופה הטרייה הודיעה לז'וזה בוסינגווה ולסלומון קאלו שהיא לא מתכוונת לחדש להם את החוזה, ושהשניים משוחררים מהמועדון ורשאים למצוא לעצמם קבוצה חדשה.

כזכור, השבוע צ'לסי גם הודיעה שדידייה דרוגבה יעזוב את הקבוצה, וזאת על אף שהיה אחד הבולטים במסע הקסם שלה עד לזכייה בליגת האלופות. על פי הדיווחים באנגליה, כרגע יוסי בניון צפוי לחזור לסטמפורד ברידג' אחרי שהושאל לארסנל.

פלורן מאלודה, מייקל אסיין ופאולו פריירה, שלשלושתם יש עוד עונה שנה אחת בחוזה שלהם, יוזמנו השבוע לשיחות עם ההנהלה, עם אפשרות להאריך את החוזה שלהם. פרנק למפארד, לו נותרה שנה אחת בחוזה, צפוי לסכם על חוזה חדש.

עדיין לא נתקבלה החלטה לגבי "המאמן הזמני" רוברטו די מתאו, שאמור היה לעזוב, אך כמובן שהזכייה שלו בליגת האלופות ובגביע האנגלי שינתה את מעמדו. "אנחנו מתלבטים", הודה המנהל המקצועי רון גורליי, "אנחנו שומעים את הקריאות, אך טרם קיבלנו החלטה".

כמו כן, צ'לסי מתעניינת באדן הזאר מליל (שמבוקש גם בקבוצות ממנצ'סטר), ובברזיל טוענים שגם לוקאס מורה, המגן בן ה-19 של סאו פאולו, עשוי להגיע לכחולים, על אף שבינתיים הברזילאים דחו את ההצעה (40 מיליון יורו). כמו כן, מרקו מרין וקווין דה ברויין כבר סיכמו על הצטרפותם לצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully