וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד זכתה בגביע המדינה לנוער

הקבוצה מעיר הנמל הפתיעה בגמר את מכבי חיפה עם 3:4 בפנדלים אחרי 1:1 בזמן החוקי. רועי עטר הוחלף בדקה ה-72

תגידו מזל טוב גדול לקבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד, שזכתה הערב (רביעי) בגביע המדינה לאחר שגברה בגמר על מכבי חיפה. אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי וההארכה היו האשדודים מדויקים יותר בקרב הפנדלים, ניצחו 3:4, וחגגו תואר היסטורי לאחר שסיימו את ליגת הנוער עמוק בתחתית. חיפה, מנגד, יוצאת מאוכזבת במעמד השיא של המפעל - בדיוק כמו קבוצת הבוגרים, שהפסידה להפועל תל אביב לפני כשבועיים. גם הפעם הנשיא יעקב שחר הביט מהיציע.

הירוקים דווקא פתחו טוב יותר ועלו ליתרון בדקה ה-25, כשרז שטיין פרץ יפה, ניסה להכניס כדור לרחבה, הגנת אשדוד לא הצליחה להרחיק ושטיין כבש את ה-0:1. השוויון של האשדודים הגיע בדקה ה-71, כשבנצי מושל פרץ נהדר באגף והעביר כדור רוחב אותו המשיך פנימה ניב זריהן כדי לקבוע 1:1. זו היתה גם התוצאה בתום 90 דקות, כאשר בהארכה העייפות כבר היתה ניכרת על השחקנים הצעירים, והקצב נרגע.

בקרב הבעיטות מהנקודה הלבנה חיפה החטיאה פעמיים. ראשון היה זה גבריאל גרינר, בבעיטה השלישית, עם פצצה אדירה מעל המסגרת, ושני היה הייתם חלבי, בבעיטה התשיעית, שסחט הצלה יפה מגל אנגלשטיין ונתן את האות לחגיגות של אשדוד המפתיעה. אגב, בנו של מאמן הקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה, רועי עטר, שהצטיין בחצי הגמר עם שלושער, הפעם היה חלש יותר והוחלף בדקה ה-72.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully