וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מנסה לגייס את תקציב המינימום לליגת העל

23.5.2012 / 14:55

בעקבות המצב של הבקעה, הודיעה הקבוצה שקמה מחדש בליגה ב': "בוחנים אפשרות להיכנס לליגת העל כבר בעונה הבאה"

האם נמצאה הקבוצה שתהפוך את ליגת העל לליגה בת 12 קבוצות? בתקופה האחרונה מנסה קבוצת בית"ר ירושלים, שקיבלה אישור בשבוע שעבר לחזור לפעילות אחרי למעלה מ-35 שנה, לגייס את תקציב המינימום כדי לשחק בליגת העל. כזכור, לפני כחודשיים הכריזו מספר אנשי עסקים על הקמתו מחדש של המועדון, בראשותו של גבי גפן, ביחד עם נשיא הכבוד משה דדש. הקבוצה כבר החלה לבחון שחקנים למשחק בליגה ב', ואף גייסה ספונסרים ביניהם "סינמה סיטי". הקבוצה בחנה אף אפשרות להשתתף בעונה הבאה בליגה הבלקנית, אך האפשרות ירדה מהפרק.

המועדון הוציא היום (רביעי) התייחסות רשמית לנושא: "בית"ר ירושלים בכדורסל בוחנת אפשרויות להיכנס לליגת העל כבר בעונת המשחקים הקרובה והיא כרגע בתהליך גיוס המשקיעים שיעזרו לה לבצע את המהלך בהצלחה. בכל מקרה גם אם הקבוצה תשחק בליגת העל, תוקם קבוצת בת למועדון בליגה ב'".

כזכור במנהלת הליגה שאפו להגדיל את מספר הקבוצות בעונה הבאה בליגת העל ל-12, בעקבות עלייתה של הפועל תל אביב והקפאת הירידות, אך הדבר נראה רחוק מהמציאות. מ.כ הבקעה צפויה להודיע בקרוב על כך שלא תצליח להעמיד את תקציב המינימום, בעקבות עזיבתו של הבעלים דורון הרציקוביץ' להפועל תל אביב, וגם עתידה של בני השרון/הרצליה עדיין לא ברור בעקבות התנדנדות של הבעלים לני רקנאטי. אגב, גם אם בית"ר ירושלים תעמוד בתקציב המינימום, לא בטוח שבמנהלת יאשרו את חברותה בליגת העל, מאחר ומדובר בקבוצה חדשה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully