וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאמח סרחאן הוא החשוד בהטיית משחק, מעצרו הוארך

שחקן נצרת שנעצר ביממה האחרונה חשוד בהטיית משחק התבוסה לבני לוד והוא יישאר במעצר לפחות עד יום שישי

מאבקי העלייה לליגת העל הגיעו היום (רביעי) לבית המשפט אחרי שמעצרו של שחקן מכבי אחי נצרת סאמח סרחאן הוארך ביומיים. במהלך היממה האחרונה נעצר סרחאן על ידי חוקרי היחידה לפשעים בינלאומיים בחשד להטיית משחק התבוסה של נצרת 6:0 לבני לוד. סרחאן הובא בפני שופטת בבית משפט השלום בראשון לציון, והוא יישאר במעצר עד ליום שישי.

עורך דינו של סרחאן יאמן מסאלחה טען כי בקשת הארכת המעצר של המשטרה היא "בקשה יומרנית" בהסבר שלדבריו אין ראיות הקושרות את סרחאן לביצוע העבירות שבהן הוא חשוד. "מערבים פוליטיקה וספורט ומנצלים זאת לרעה", טען. "אין שום ראיה הקושרת את השחקן לקבלת דבר שוחד". מסאלחה ביקש מהשופטת לשחרר את השחקן בתנאים שייקבעו על פי בית המשפט.

במהלך הדיון עורך דינו של סרחאן פנה לחוקר וטען כי תפקידו של השחקן הוא קשר תוקף: "אלו שחקנים שנמצאים מעבר לקו האמצע לכיוון הזירה של היריבים". בנוסף הוא הזכיר שסרחאן הוצא מהמשחק כבר בדקה ה-20 בפיגור 3:0, והתוצאה הזו לא הייתה מעלה את לוד למשחק המבחן.

המשטרה פנתה לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו של סרחאן בחמישה ימים, אבל השופטת מיכל עמית-אניסמן החליטה להסתפק ביומיים. בהחלטתה היא קבעה: "לחשוד מיוחסות עבירות של שוחד בתחרויות, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע. לשלב זה קם החשד הסביר לביצוען של העבירות המיוחסות לחשוד על ידו. בדו"ח הסודי פורטו פעולות שעל המשטרה לבצע שעה שהחשוד מצוי במעצר מפאת החשש לשיבוש הליכי חקירה. עם זאת, יש לאפשר המשך מעקב של בית-המשפט על התפתחות החקירה".

עלילות הפרשה

כזכור, בני לוד, שהייתה זקוקה לניצחון בהפרש שערים גבוה על מנת להגיע למשחקי המבחן, הובילה כבר בפתיחה 0:4 בדרך לניצחון הקל. חוקרי "ויצמן-יער" נכחו באיצטדיון והחליטו להגיש את ממצאיהם למשטרה. תוצאת המשחק עוררה סערה רבתי, במיוחד אצל אנשי מכבי הרצליה, שניצחה 0:1 את הפועל ירושלים, ניצחון שלא הספיק.

בהפועל רמת גן, שניצחה את רעננה 2:3, אמרו שחקנים בעילום שם כי "שחקנים מאחי נצרת אמרו שייתנו לבני לוד לנצח". מאמן מכבי הרצליה עופר טלקר כינה את המשחק בנצרת "גועל נפש", ומאמן אחי נצרת שמעון הדרי התפטר בעקבות התבוסה.

למרות החשדות, התקיים בסוף השבוע האחרון משחק העלייה לליגת העל בין הפועל רמת גן לבני לוד, שבסיומו ניצחה קבוצתו של פרדי דוד 0:2 והבטיחה את מקומה בליגת העל. בהתאחדות הבהירו ערב המשחק כי אם יימצאו ראיות מחשידות נגד מי מהמעורבים, תבוטל תוצאת המשחק.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully