וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ווגל: "לא נירתע מהפרובוקציות של מיאמי"

מאמן אינדיאנה על סדרת העבירות הקשות במשחק החמישי. לברון: "כשאנחנו שומרים אנחנו טובים מאוד". האסלם יושעה?

הסדרה החמה בין מיאמי לאינדיאנה רשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) שיא לוהט נוסף, כשההיט ניצחו בקלות 83:115 בצל סדרה של עבירות קשות משני הצדדים עליהן השופטים בקושי הצליחו להשתלט.

לפני המשחק התייחס לברון ג'יימס לעובדה שדני גריינג'ר הקפיד לספוג עבירה טכנית בכל משחק בסדרה ואמר: "אני לא יודע מה הוא מנסה לעשות, אבל בכל מקרה זה לא מצליח. זו פשוט טפשות", ואחריו הסביר גריינג'ר: "הם יקירי התקשורת של הליגה, ואנחנו שולחים מסר לפיו לא ניכנע להם".

סיכום הסיבוב הנוכחי בין הקבוצות כלל חתך מעל עינו של דווין וויד אחרי פגיעה של טיילר הנסברו, קרסול כואב לגריינג'ר, ברך פגועה לדייויד ווסט, שטען ששחקני ההיט נכנסו בו בכוונה, מרפק של דקסטר פיטמן לעברו של לאנס סטיבנסון אחריו נתפס שחקן ההיט כקורץ לספסל, ועבירה קשה במיוחד של יודוניס האסלם על הנסברו, שעשויה לזכות אותו בהרחקה מהמשחק השישי שייערך בלילה שבין חמישי לשישי.

"הלכתי על הכדור", אמר האסלם בתגובה. "תבדקו את גיליון ההתנהגות שלי. בתשע השנים האחרונות לא ניסיתי לפגוע באף שחקן בכוונה". לברון הסתפק בהתייחסות קצרה לקשיחות של הסדרה: "כשאנחנו שומרים ככה ולוקחים ריבאונדים ככה, אנחנו קבוצה טובה מאוד".

בצד השני ניסו הפייסרס למצוא פתרון להסתערות המחודשת של ההיט, שקלעו 22 לעומת 2 נקודות במתפרצות וקלעו ב-61% מהשדה. "אנחנו חייבים למנוע מהם את משחק המעבר ולגרום לוויד ולברון לקלוע מעלינו", אמר המאמן פרנק ווגל. "אנחנו מנסים לשחק כמו הקבוצה הרעבה יותר, ולא נירתע מההתנהגות הפרובוקטיבית שלהם".

הנשיא לארי בירד הפנה את האש לעבר הקבוצה שלו ואמר: "אני לא מאמין שהקבוצה שלי נהייתה רכה. ר-כ-ה. אני מאוכזב כי מעולם לא חשבתי שזה יקרה. זה כל מה שיש לי להגיד על זה".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully