וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן ניצחה את הולנד, אריאן רובן ספג קריאות בוז

הבווארים גברו על האורנג' 2:3 במשחק אימון באליאנץ ארינה, קשר הולנד ספג קריאות בוז מאוהדי קבוצתו כשנכנס כמחליף

שלושה ימים בלבד לאחר עוגמת הנפש העצומה מול צ'לסי, ערכה הערב (שלישי) באיירן מינכן משחק אימון מול נבחרת הולנד באליאנץ ארינה. סגנית אלופת אירופה, שעלתה בהרכב חסר מאוד ונפרדה מהאנס יורג בוט, ברנו, דניאל פראניץ', טקאשי אוסאמי ואיביצה אוליץ', ניצחה 2:3.

עם כל הכבוד למשחק הרעים, האירוע המשמעותי ביותר התרחש דווקא בדקה ה-76 כשאריאן רובן עלה כמחליף בנבחרת הולנד וספג קריאות בוז מאוהדי באיירן מינכן. כזכור, ההולנדי החמיץ פנדל גורלי בגמר מול צ'לסי בהארכה. אגב, רובן ספג קריאות בוז גם במהלך כל נגיעה בכדור.

באיירן מינכן עלתה ליתרון בדקה ה-17 כשטוני קרוס קיבל כדור מרחק 28 מטר מהשער, עבר את לוסיאנו נרסינג ובעט מ-25 מטר כדור חזק אותו לא הצליח מישל וורם להדוף וזה 0:1 לבווארים. הולנד הצליחה לאזן כעבור דקה אחת בלבד כשדירק קאוט הכניס מסירת עומק מצוינת לקלאס יאן הונטלאר, שבעט מזווית קשה פנימה את ה-1:1. בדקה ה-22 הצליחה הולנד להשלים את המהפך. רפאל ואן דר וארט הכניס מסירת עומק מצוינת ללוסיאנו נרסינג, שהקפיץ מעל בוט בקלות פנימה את ה-1:2.

באיירן הצליחה לאזן בדקה ה-29, לאחר שמסירת רוחב של איביצה אוליץ' מצאה את נילס פיטרסן, שנגח מקרוב פנימה את ה-2:2. בדקה ה-76 כאמור נרשם האירוע המרכזי במשחק כשאריאן רובן עלה כמחליף וספג קריאות בוז. בדקה ה-87 הצליחה באיירן מינכן לכבוש את שער הניצחון כששני המחליפים - פרנק ריברי ומריו גומז - שיתפו פעולה כשהראשון מבשל והשני כובש וזה 2:3.

* במשחק ידידות שנערך הערב, הצליחה פולין בהרכב חסר (ללא שחקני דורטמונד) לנצח 0:1 את לטביה בזכות שער של ארתור סוביך בדקה ה-81.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully