וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת עוז רוצה לקיים מסע"ת באיגוד, שמונע זאת

לקראת פיצוץ? שרף עשוי להכריז על התמודדותו לראשות איגוד הכדורסל, אבל באיגוד סירבו שהאירוע יתקיים במשרדי האיגוד

מערכת הבחירות לראשות איגוד הכדורסל ממשיכה להתחמם, ובשעות הצהריים הודיעה סיעת עוז בהנהלת איגוד הכדורסל כי בכוונתה לקיים מסיבת עיתונאים ביום רביעי בשעות הבוקר באיגוד הכדורסל. אלא ששעות לאחר מכן הודיע האיגוד בהודעה רשמית כי לא יאפשר לקיים את אותה מסיבת עיתונאים. המאבק הזה נמשך כשלאחר מכן סיעת עוז הודיעה כי היא מתעקשת לקיים את מסיבת העיתונאים מחר (רביעי) בשעה 11:00 במשרדים.

באותו אירוע עשוי צביקה שרף להודיע על החלטתו לרוץ מטעם סיעת עוז מול אבנר קופל, המשמש כממלא מקום זמני ליושב ראש האיגוד. בסיעת עוז סיפרו כי במסיבת העיתונאים שתוכננה ישתתפו שרף, ח"כ לשעבר אבשלום אבו וילן ויושב ראש איגוד הכדורסל היוצא שי שני, כמו גם חברי הנהלת האיגוד, אורנה אוסטפלד ושאול אייזנברג.

בשעות הערב כאמור הבהירו באיגוד שלא יאפשרו את קיום מסיבת העיתונאים במשרדי האיגוד: "איגוד הכדורסל לא יאפשר מסיבת עיתונאים של סייעת עוז במשרדי איגוד הכדורסל, כפי שלא היה מאפשר לכל סייעת אחרת כמו הפועל, מכבי, בית"ר או אליצור". אלא שלאחר מכן סיעת עוז הוציאה הודעה נוספת ובה נכתב כי מסיבת העיתונאים תתקיים כרגיל במשרדי האיגוד: "בית איגוד הכדורסל הוא הבית של הכדורסל, ולחברי ההנהלה שי שני, אורנה אוסטפלד ושאול אייזנברג יש בבית הזה לפחות את אותן זכויות כמו לאבנר קופל".

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully