וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין שוחרר ממנצ'סטר סיטי

הישראלי הכשרוני אמנם החזיק בחוזה גם לעונה הבאה, אך בסיטי החליטו לשחררו. מכבי חיפה ומכבי ת"א עשויות להחתימו

לאחר שבילה שנתיים במנצ'סטר סיטי בעיקר בקבוצת המילואים של המועדון, ובהשאלה, שוחרר היום (שלישי) גיא אסולין מהקבוצה ממנצ'סטר. לישראלי, שחתם בסיטי ב-2010 לשנתיים וחצי, היה חוזה גם לעונה הבאה, אך במועדון כנראה שלא בנו עליו, והחליטו לשחררו. אסולין הצעיר עתה ייאלץ לחפש בית חדש, וכבר הוזכר בעבר כמועמד למכבי חיפה. בנוסף, ישנם קולות המזכירים את אסולין כמועמד להצטרף למכבי תל אביב, בעיקר לאחר מינויו של אוסקר גרסיה למאמן הצהובים. גרסיה, ששימש כמאמן הנוער של הענקית הקאטלנית אמנם לא אימן את אסולין בתקופתו, אך נראה שהקשר בין השניים עשוי להביא את השחקן למכבי תל אביב.

אסולין הכשרוני בילה את מרבית העונה הנוכחית בקבוצת המילואים של סיטי, ומשם עבר לברייטון מליגת המשנה, במדיה שיחק שבעה משחקים, ולא כבש. בקבוצה הדרומית היו מרוצים מאסולין, כשראשי הקבוצה אף הצהירו כי ישמחו לראותו גם בעונה הבאה. את הקריירה האירופאית שלו החל אסולין בקבוצת המשנה של ברצלונה, שם רשם 67 משחקים בשלוש עונות, וכבש 13 שערים. בנוסף שיחררה סיטי גם את הקשר אואן הארגריבס, שהצטרף למועדון כשחקן חופשי בתחילת העונה.

* דני בונדר נכנס הערב (שני) כמחליף בתוספת הזמן, במשחק בו וולגה נפרדה ב-0:0 מיריבתה העירונית ניז'ני נובגרוד במשחק המבחנים השני נגד הירידה, ושרדה הודות לניצחון 1:2 במשחק הראשון.

גיא אסולין כבר הוזכר כמועמד למכבי חיפה

עמוד השגרירים של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully