וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית אשקלון: "מתבייש בהתנהגות של פרוספר אזגי"

ג'וש בריינר

22.5.2012 / 17:31

בני וקנין הגיב לראשונה לפרשה שנחשפה בוואלה! ספורט ותקף: "קורא להתאחדות לשים סוף לעניין ולהנהלה הנוכחית"

יומיים לאחר שההתאחדות לכדורגל הגישה כתב אישום נגד הבעלים של הפועל אשקלון פרוספר אזגי ויו"ר הקבוצה צ'יקו מגיה בעקבות הפרשה שנחשפה בוואלה! ספורט, הוציא היום (שלישי) ראש העיר אשקלון בני וקנין הודעה מיוחדת בנושא.

"אני מתבייש מהנזקים התדמיתיים שאזגי גורם לעיר אשקלון", נכתב בהודעה, "לפני כשנה אף התייחסתי להתנהלותו של אזגי והוקעתי אותה. אני שב ובודק משפטית איך ניתן להפסיק את ההקצבות של העירייה לקבוצה וקורא להתאחדות לכדורגל לשים סוף לעניין ולהביא להחלפת ההנהלה הנוכחית והבושה הגדולה. זה מבייש ומכתים את העיר כולה וגורם לה נזקים".

כזכור, בוואלה! ספורט נחשפה הקלטה בה נשמע אזגי מקלל את סוכן השחקנים שרון חלבי, אומר אמירות גזעניות ובסופה של הפגישה, כך על פי ההקלטה, נשמעים קולות של תגרה. אזגי ומגיה יועמדו לדין, סעיף האישום הוא התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. עוד לפני כן, סוכן השחקנים שרון חלבי מסר את עדותו בהתאחדות כנגד אזגי במסגרת התלונה נגדו. כעת, חלבי יתבקש למסור עדות בבית הדין כנגד אזגי והוא מתכוון להיענות לבקשה בחיוב. ללא קשר להעמדה לדין המליץ היועץ המשפטי של ההתאחדות, עו"ד משה אביבי, להתאחדות להרחיק את אזגי לצמיתות מכל פעילות במסגרת הכדורגל הישראלי.

האזינו להקלטת הפגישה בין אזגי לחלבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully