וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מחכים לדורון הרציקוביץ'

22.5.2012 / 10:35

בעלי מ.כ. הבקעה הבטיח לתמוך באדומים, אך נמצא בחופשה. אמור לרכוש את זכויות הניהול ולהיות אחראי על הפן המקצועי

כמעט שבוע אחרי החזרה ההיסטורית שלה לליגת העל, העניינים בהפועל תל אביב קצת תקועים. האדומים ממתינים לחזרתו בהמשך השבוע של דורון הרציקוביץ', בעלי מ.כ. הבקעה, מחופשה פרטית בחו"ל, על מנת לסכם על רכישת זכויות הניהול של הקבוצה. כזכור, הרציקוביץ' נפגש כבר עם חלק מאנשי הקבוצה, ביניהם יו"ר העמותה רמי כהן והביע את נכונותו להשקיע סכומי כסף גדולים בקבוצה, בתמורה לקבלת זכויות הניהול.

על פי המסתמן, הרציקוביץ' ירכוש את זכויות הניהול וישקיע סכום כסף, שיעזור להעמיד תקציב של למעלה משבעה מיליון שקלים. החלוקה בינו לבין עמותת האוהדים תתנהל כך שהאוהדים יהיו אחראיים על הדרך של הקבוצה, קרי האולם בו ישחקו, מחלקת הנוער וכל החלטה שלא קשורה לפן המקצועי, ואילו הרציקוביץ' יכריע בנושא המקצועי.

בהפועל יש לא מעט שחקנים עם חוזים, אותם יצטרך הרציקוביץ' לכבד. הצעירים בר טימור, אבירם זליקוביץ' ויותם שירן, כמו גם הצוות המקצועי בראשות ארז אדלשטיין, שחתם בקיץ שעבר על חוזה לשלוש שנים, נכנסים לקטגוריה זו. בקבוצה מאמינים כי גם מתן נאור וגל איתן יעשו את העלייה יחד עם הקבוצה. ייתכן שגם קרטיס קלי יצטרף, בכפוף להחלטה על כמות הזרים המותרת בליגה הראשונה.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully