וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס עלתה ליתרון 0:1 בגמר הפלייאוף

אלופת אירופה לא עוצרת: ניצחה את פנאתינייקוס 78:84 במשחק שנדחה עקב תקרית האוטובוס. פרינטזיס קלע 18 נק'

לאחר האירוע המפחיד בסוף השבוע שעבר, במהלכו נרגם האוטובוס של פנאתינייקוס באבנים על ידי אוהדי ואולימפיאקוס, החליטו באיגוד הכדורסל לדחות את סדרת גמר הפלייאוף היווני שאמורה היתה להתחיל ביום חמישי. הערב (שני) היא יצאה לדרך בשעה טובה, והאדומים מפיראוס, להם היה זה משחק ראשון מאז הזכיה הסנסציונית ביורוליג, המשיכו במומנטום הגדול כשניצחו 78:84 ועלו ל-0:1 בסדרה. המשחק השני ייערך ביום חמישי.

כאלף שוטרים הגיעו הפעם לאולם השלום והאחווה כדי לדאוג לשמור על הסדר, ולשם שינוי כך היה. על הפרקט, המשחק נפתח צמוד, ואחרי רבע ראשון שהסתיים ב-15:20 לפנאתינייקוס העבירה אלופת אירופה הטריה הילוך, ועם 13:26 גדול ברבע השני נטלה יתרון ומרווח ביטחון. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' עוד צימקה ל-66:61, חמש דקות לסיום, אך ערב גדול של גיבור הגמר ביום ראשון שעבר, גיורגיוס פרינטזיס, מנע את השלמת הקאמבק.

פרינטזיס, שקלע את סל הניצחון מול צסק"א בגמר, סיים כקלע המוביל עם 18 נקודות ב-8 מ-10 מהשדה. קוסטס פפאניקולאו, שתרם בעצמו 18 נקודות בגמר, סיים עוד ערב טוב מאוד עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, ואלה חיפו על ערב קליעה עגום של ואסיליס ספאנוליס, שקלע תשע נקודות בלבד ב-1 מ-8 מהשדה ו-5 איבודים. בצד השני, 20 נקודות של יאן וויוקאס ו-15 של דימיטריס דיאמנטידיס לא הספיקו לפנאתינייקוס, שקיבלה 4 בלבד משרונאס יאסיקביצ'יוס ב-25 דקות משחק.

*** בגמר הפלייאוף הצ'כי עלתה נימבורק של ננו גינזבורג ליתרון 0:2, לאחר שהביסה את פרוסטז'וב 58:88.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully