וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אובי מיקל: "אמרתי לרובן - פטר צ'ך יודע לאן תבעט"

קשר צ'לסי חושף מה אמר לגיבור הטראגי של באיירן לפני הפנדל בהארכה. ואן מארוויק: "הוא שבור". ואן בומל: "הוא ייצא מזה"

צ'לסי באופוריה. הבלוז ממשיכים לחגוג את הזכיה הדרמטית, ההיסטורית והמפתיעה בליגת האלופות, והיום (שני) חשף ג'ון אובי מיקל את אחת הסיבות לניצחון הגדול על באיירן מינכן בגמר. זה קרה כאשר הבווארים קיבלו פנדל בחצי הראשון של ההארכה, ואריאן רובן ניגש לבעוט. עוד לפני שזה קרה, הקשר הניגרי של הבלוז ניגש אל הכוכב ההולנדי ואמר: "פטר צ'ך יודע לאן אתה הולך לבעוט. אתה הולך להחמיץ.וברגע שהוא החמיץ, התחלנו להאמין שהגביע יהיה שלנו".

"אני מקווה שעכשיו אנשים יפסיקו להתעלם מאיתנו. זה פנטסטי, זה מדהים", הוסיף מיקל, שבדומה למספר מחבריו, חפץ בהישארותו של המנג'ר רוברטו די מתאו: "כשהוא מונה לתפקיד הוא דיבר איתי ואמר שהוא יודע כמה טוב אני, ואולי פשוט חסר לי קצת ביטחון. הוא החזיר לי את הביטחון הזה, והייתי רוצה לראות אותו ממשיך עוד עונה. בסופו של דבר, המועדון יקבל את ההחלטה הנכונה".

אגב, אריאן רובן עצמו אמור ליטול חלק במשחק הידידות של נבחרת הולנד מול באיירן מינכן ביום שלישי, זאת למרות מצבו השפוף. "דיברתי איתו בקצרה והוא ממש שבור. זה נורמאלי, אחרי הפנדל הזה", אמר מאמן הנבחרת ברט ואן מארוויק.

חברו של רובן לנבחרת, מארק ואן בומל, מאמין כי הקיצוני המצוין יתאושש במהירות: "אריאן הפסיד פעמיים בגמר ליגת האלופות ופעם אחת בגמר המונדיאל. זו מכה ענקית להפסיד עוד גמר, אבל הוא מאוד חזק מבחינה מנטלית והוא ייצא מזה. אל תשכחו שהוא לוחם, הוא היה צריך להתמודד עם המון פציעות, אבל תמיד חזר מצוין. גם על זה הוא יתגבר".

צפו בצ'לסי חוגגת את הזכיה בליגת האלופות ברחובות לונדון

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully