וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכון לעכשיו: משחקה של נבחרת ישראל בשבת לא ישודר

21.5.2012 / 18:25

אף ערוץ טלוויזיה עוד לא רכש את הזכויות לשידור המפגש. בניון, בן חיים, מליקסון ונאתכו קיבלו מנוחה באימון הערב באוסטריה

נבחרת ישראל מתכוננת באוסטריה למשחקה השני בעידן אלי גוטמן, כאשר תפגוש בשבת (20:15, הרטברג) את צ'כיה הנערכת ליורו 2012. מעניין? מסתבר שלא מספיק. כרגע אף אחד מאיתנו לא יוכל לצפות בו בשידור ישיר, מכיוון שאף גוף תקשורת לא רכש את הזכויות למשחק הידידות. אגב, חמישה ימים לאחר מכן תתארח ישראל בלייפציג ותשמש הכנה אחרונה של נבחרת גרמניה לקראת היורו. מישהו מתכוון להרים את הכפפה?

בתוך כך, הנבחרת ערכה הערב את האימון השני שלה במחנה, אליו הצטרפו בן שהר ועדן בן בסט שסיימו רק אתמול את העונה בצרפת. יוסי בניון, מאור מליקסון, ביברס נאתכו וטל בן חיים, שסבלו לאחרונה מפציעות קלות, קיבלו מנוחה כדי להקל מהעומס עליהם.

עדן בן בסט אמר לאתר ההתאחדות לאחר האימון: "האוירה כאן כל כך טובה ולכן קל מאוד להתאקלם ולהרגיש חלק מהקבוצה. בשבילי זו הפעם הראשונה בנבחרת וכמובן שאני מאוד שמח על ההזדמנות שניתנה לי על ידי המאמן. אני מאוד שמח שלא ירדנו ליגה, זה היה ברגע האחרון ולכן זה היה מצד אחד מאוד מתוק אבל מהצד השני, שווה כל רגע של דאגה. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה יותר בעונה הבאה ובכל אופן עכשיו אני כל כולי עם הראש בנבחרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully