וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "כל שחקן בסגל שווה הרכב"

21.5.2012 / 9:21

הנבחרת נחתה באוסטריה ותפתח במחנה האימונים לקראת המשחקים נגד צ'כיה וגרמניה. רפאלוב: "מעצמות כדורגל"

נבחרת ישראל נחתה אתמול באוסטריה, שם תפתח הערב (שני) את מחנה האימונים שלה באופן רשמי. השחקנים חולקו לחדרים במלון ומיד לאחר מכן קיבלו מהמנהל ישראל שצוצינסקי את לוחות הזמנים לקראת המשחק נגד נבחרת צ'כיה בסוף השבוע, שייערך באיצטדיון בגראץ. אל הנבחרת הצטרפו אתמול יוסי בניון, גילי ורמוט ושמואל שיימן. בן שהר ועדן בן בסט קיבלו אישור להצטרף למחנה היום, ויגיעו בטיסה משותפת. הבוקר תערוך הנבחרת ארוחת בוקר משותפת ואימון ראשון על אדמת אוסטריה. המאמן אלי גוטמן יחליט מי מהשניים, אביחי ידין או ערן זהבי, יפתח לצדו של ביבראס נאתכו.

"נשחק מול שתי נבחרות חזקות מאוד", אמר ליאור רפאלוב לוואלה! ספורט לקראת צמד המפגשים מול צ'כיה וגרמניה. "אנחנו בתחילת הדרך שלנו עם אלי, אמנם אנחנו אחרי סוף העונה, וזה לא אידיאלי לעשות מחנה בסוף העונה, אבל ננסה להשיג את המירב ממה שיש וליהנות מה'ביחד' שלנו במחנה. כמובן שחשוב להציג כדורגל טוב ולסיים אותו בתוצאות טובות נגד נבחרות שהן מעצמות כדורגל, במיוחד גרמניה. נתחיל את המחנה ונעבוד על הפרטים הקטנים כדי שנצליח ליצור קבוצה גדולה".

רפאלוב דיבר גם על התחרות הגדולה בהרכב, בעיקר בחלק ההתקפי. בסגל של גוטמן יש לא פחות מעשרה שחקנים הנאבקים על ארבע מקומות בחלק הקדמי. יוסי בניון, גילי ורמוט, ערן זהבי, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, תומר חמד, איתי שכטר, עומר דמארי, עדן בן בסט ובן שהר. בהנחה שמקומו של בניון מובטח, נראה כי התחרות כי גדולה עוד יותר. "תמיד יש תחרות בנבחרת, וזאת לא שאלה של כמה שגרירים יש בסגל. כל שחקן בסגל שלנו שווה הרכב", אמר רפאלוב בהקשר הזה, "בסופו של דבר חשוב שמי שישחק ייצג את המדינה בכבוד. חשוב שנשיג תוצאות טובות". על העונה בברוז', אותה סיים עם 27 משחקים בהרכב הפותח, ששה שערים וארבעה בישולים, אמר רפאלוב: "הייתה לי עונה שאני לוקח בצורה מאוד חיובית, לפחות כעונה ראשונה באירופה. בעונה הבאה אני רוצה לעשות קפיצת מדרגה, להימנע מפציעות מעצבנות שנובעות מחוסר מזל וקצת מחוסר הכנה. זאת שנה ראשונה שלי בבלגיה ולכן היה חשוב לי להתאקלם. אני מקווה שבעונה הבאה אעשה עוד קפיצת מדרגה. קבוצה גדולה? לא חושב על זה כרגע".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully