וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: גניאל, טומרקין ועברי העפילו לגמרים

הישגים למשלחת באל' אירופה: טומרקין שלישי בחצאי הגמר ב-100 גב, גניאל רביעי ב-100 חזה. עברי שמינית ב-50 פרפר

ערב המשחים הראשון באליפות אירופה בשחיה שנערכת בדברצן שבהונגריה נפתח הערב (שני) עם כמה נציגים ישראלים, כשבמוקד עמדו חצאי הגמר ב-100 מטרים גב.

אחרי שבבוקר כיכבו יעקב טומרקין, גיא ברנע ויונתן קופלב במוקדמות, המשיך טומרקין להרשים כשסיים שלישי במקצה השני ודורג שלישי בדירוג הכללי עם תוצאה של 54:26 שניות, תוצאה איטית בארבע מאיות מהזמן שקבע בבוקר. ברנע הסתפק ב-54:95 שניות, תוצאה שהספיקה לו למקום העשירי בלבד והותירה אותו מחוץ לגמר.

אימרי גניאל, שהפתיע בגדול בבוקר כשניצח במקצה המוקדמות ב-100 מטרים חזה, המשיך להדהים כשקבע הפעם 1:01.01 דקות, תוצאה שהספיקה לו למקום השני במקצה שלו והרביעית בדירוג הכללי.

עמית עברי שחזרה את הישגה מהשנה שעברה והעפילה לגמר במשחה הלא אולימפי ב-50 מטרים פרפר, כשסיימה רביעית במקצה שלה ושמינית בדירוג הכללי עם תוצאה של 26:68 שניות, שרחוקה משיאה האישי (26:36 שניות).

ב-50 פרפר לגברים סיימו שני הנציגים הישראלים, אלון מנדל ותום קרמר, במקומות האחרונים בחצאי הגמר. מנדל, ששיאו האישי עומד על 23.90 שניות, שיחזר את הזמן שקבע במוקדמות בבוקר עם 24:05 שניות, בעוד שקרמר שיפר בשבע מאיות את זמנו מהבוקר עם 24:20 שניות.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

שחייה בוואלה! ספורט
.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully