וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתידו של יוסי בניון לא ברור, ווסטהאם ואייאקס בתמונה

דיווח: צ'לסי רוצה להיפטר מהקשר וביקשה מארסנל להחליט לגביו עוד השבוע. שתי האקסיות עוקבות. המחיר: כמיליון ליש"ט

צ'לסי ממשיכה לחגוג ולעכל את הזכיה המדהימה בליגת האלופות, אך מאחורי הקלעים החלו כבר ראשי המועדון לעבוד על בניית הסגל לקראת העונה הבאה. מי שלא צפוי להיות חלק ממנו הוא קפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון, שאמנם שב מעונת השאלה לא רעה בארסנל, אך לא נמצא בתכניות של הבלוז ל-2012/13.

בתקשורת האנגלית מדווחים היום (שני) כי הקשר בן ה-32 דווקא מעוניין לחזור ולהימנות של הסגל של צ'לסי, אולם זו רוצה למכור אותו. אלופת אירופה הטריה אף ביקשה מארסנל להחליט האם ברצונה לרכוש את בניון עוד השבוע, אך על פי הערכות ארסן ונגר לא צפוי לעשות כך. בניון עצמו כבר הביע בשבועות האחרונים את שביעות רצונו בארסנל, ונטען כי יהיה מעוניין להמשיך ולשחק באצטדיון האמירויות, אך בתקשורת האנגלית גורסים כי הקשר הישראלי יבקש חוזה לשנתיים, ולזה ארסנל לא תסכים.

היה והתותחנים אכן יוותרו על שירותיו, תתחיל צ'לסי לחפש הצעות אחרות על קפטן נבחרת ישראל. על פי דיווחים, שתי קבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט את בניון הן שתיים מהאקסיות של הקשר באירופה - אייאקס, אליה יצא כשהיה בן 15, ו-ווסטהאם, בשורותיה העביר את השנים 2005-2007. בתקשורת האנגלית אפילו העלו את אופציית מכבי חיפה כאפשרית, אם כי בניון עצמו התבטא בעבר כי אין בכוונתו לשוב ולשחק בישראל לעת עתה. על פי הערכות, מחירו של הקשר עומד על כמיליון ליש"ט.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully