וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחמט: בוריס גלפנד נוצח במשחק 8 באליפות העולם

לאחר הניצחון שקצר ביום א' על וישוונתאן אנאנד, השחמטאי הישראלי הפסיד לאלוף העולם ההודי. התוצאה כעת: 4:4

השחמטאי הישראלי בוריס גלפנד קיווה היום (שני) לעשות צעד נוסף לקראת זכייה באליפות העולם במוסקבה, אבל נוצח על ידי אלוף העולם הנוכחי, ההודי וישוונתאן אנאנד. התוצאה כעת היא 4:4 כשלהתמודדות נותרו ארבעה משחקים.

ששת המפגשים הראשונים הסתיימו בתיקו, וכל משתתף קיבל חצי נקודה. אתמול הצליח גלפנד, סופסוף, להתעלות על יריבו וזכה בניצחון כשהוא משחק בלבן כדי לעלות ליתרון 3:4. היום הוא פתח בשחור, אבל אנאנד היה מרוכז, דחק את יריבו לפינה והצליח לבצע את המהלכים הנכונים בדרך לניצחון.

"זה היה משחק שבו היה צריך לקחת סיכונים", אמר גלפנד בסיום, "הייתי צריך לתכנן את המהלכים שלי, לצערי לא תכננתי אותם נכון". כשנשאלו השניים איך ישנו אתמול, לאחר הניצחון של הישראלי, אמר גלפנד בהומור: "שמונה שעות, נון סטופ". אנאנד השיב: "לא כל כך טוב". הלילה הוא, כנראה, יישן טוב יותר.

גלפנד נשאל על כך שלא ניצח עד אתמול את אנאנד: "אני לא מתחשב בסטטיסטיקה. אני מנסה לנצח בכל משחק, המספרים לא תמיד משקפים". לשאלה האם הכל מתחיל מאפס כעת ענה גלפנד: "המשחק מעולם לא הפסיק, כך שהוא לא בדיוק מתחיל כעת".

המפגש התשיעי בין השניים יתקיים ביום רביעי ב-14:00, גלפנד יפתח הפעם בלבן, מה שיעניק לו סיכוי טוב יותר לשוב להוביל מול ההודי החזק.

לצפייה במהלכי המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully