וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל ניר ביקש להשתחרר להפועל תל אביב, יצחקי סירב

שוער רמת השרון מבוקש על ידי האדומים, מאיר יצחקי לא ישחרר אותו ללא תמורה. מסתמן: וואליד באדיר יישאר לעונה נוספת

הפועל תל אביב מעוניינת בשוער עירוני רמת השרון, גל ניר, אך הבעלים מאיר יצחקי מסרב לשחררו ללא תמורה. למרות חוסר הוודאות בהפועל תל אביב, המאמן ניצן שירזי כבר החל לעבוד על סגל השחקנים לקראת העונה הבאה, וכבר שוחח עם שוער רמת השרון, אותו הוא רוצה בקבוצה.

הבעיה היא שניר מחזיק בחוזה לעוד שנתיים בקבוצתו, ובימים האחרונים ניסה לשכנע את הבעלים יצחקי לשחררו ללא תמורה לסגנית האלופה ומחזיקת הגביע הטרייה, אך זה מסרב ודורש חצי מיליון דולר כפי שנקוב בחוזהו של השוער.

במידה שרמת השרון לא תוותר על סעיף השחרור, במצב הקיים בהפועל, והעובדה שאלי טביב לא מעוניין להשקיע בקבוצה, המעמדות של ניר תרד מהפרק.

בכל מקרה, הפועל מחפשת שוער במקומו של אפולה אדל, שיעזוב לאירופה, ויתחרה עם בוריס קליימן על אפודת השוער הראשון.

מלבד זאת, בהפועל לא ממש יודעים איך לנהוג לאור הצהרותיו של הבעלים לאחר הגביע. בימים הקרובים אמורה להיערך פגישה בין יעקב הילל, שירזי וטביב בכדי לדון על ההכנות לעונה הבאה. בשלב זה השניים ממתינים לטלפון מטביב על מנת לתאם את הפגישה, שבה אמורים להתעדכן עמו על גובה התקציב בעונה הבאה ואיך אמור להיראות סגל השחקנים.

בפגישה שירזי גם יבקש להחתים את הצוות המקצועי שעבד אתו מאז שהגיע להפועל, כשהשאלה היא אם אלה יסכימו לקיצוץ בשכרם, כפי שמתכנן טביב.

מסתמן: באדיר לא יפרוש

הקפטן וואליד באדיר נוטה להמשיך גם בעונה הבאה, ונכון לעכשיו לא מתכוון לפרוש. באדיר אמר היום לוואלה! ספורט: "הייתה לי שיחה טובה עם המאמן, מקווה שהדברים יסתדרו. המועדון חשוב לי".

כזכור, דובר על כך שבאדיר יפרוש בתום העונה, ללא קשר למצב הקבוצה, אך בסיטואציה הנוכחית בהפועל, הבלם הוותיק נוטה להישאר על מנת לשמור על יציבות מקצועית. למרות זאת, הדברים לא סגורים בשל חוסר הוודאות סביב הקבוצה, אך שירזי לוחץ על הקפטן להמשיך, ונראה שהסיכויים שזה אכן יקרה הם גבוהים.

שי אבוטבול שלח היום לאלי טביב באמצעות עורך דינו מורן מאירי, מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. במכתב, שהגיע בתגובה לראיון של טביב לאחר גמר הגביע בו טען כי אבוטבול שלח 30 עבריינים לאיים עליו, התבקש הבעלים "לפרסם לאלתר - באותה בדרך, באותה צורה ובאותה תפוצה שבה פורסמו דברי לשון הרע - הודעת תיקון והכחשה שבה יובהר כי אין כל בסיס לדברים שפורסמו על ידך". כמו כן, מבקש מאירי בשם מרשו פיצוי בסך של 100 אלף שקלים בגין הנזקים שגרם הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully