וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תפתח בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית

20.5.2012 / 9:32

הזכייה של צ'לסי בליגת האלופות עזרה לאדומים שיצטרכו לעבור סיבוב אחד בדרך לבתים. הקבוצה תהיה מדורגת בפלייאוף

הזכייה של צ'לסי בליגת האלופות עזרה מאוד להפועל תל אביב. האדומים יחלו את השתתפותם בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית ולא בסיבוב השלישי. המשמעות: האדומים, שיהיו מדורגים בפלייאוף, יצטרכו לעבור סיבוב אחד בלבד בדרך להשתתפות בשלב הבתים.

ההסבר מעט מורכב: הזכייה של צ'לסי הובילה למצב שטוטנהאם, שסיימה רביעית באנגליה, איבדה את הכרטיס למוקדמות האלופות ונכנסה אוטומטית לשלב הבתים. הנתון הזה קידם את הנציגה השלישית של פורטוגל (בראגה) וסגנית אלופת רוסיה (ספרטק מוסקבה) להתחיל את שלב מוקדמות הצ'מפיונס בשלב הפלייאוף.

כעת, על פי אופ"א, נותר מצב בו קבוצה אחת פחות תנשור מסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות לפלייאוף הליגה האירופית ולכן מחזיקת הגביע של ישראל (מקום 17 בדירוג אופ"א) תחל אוטומטית את השתתפותה כבר בפלייאוף. זאת מכיוון שהעובדה שאתלטיקו מדריד זכתה בליגה האירופית והבטיחה השתתפות במפעל דרך הליגה קידמה גם את נציגת שוויץ (מקום 16) לפלייאוף.

הפועל תל אביב מחזיקה בדירוג גבוה של 31.400 מה שיבטיח לה להיות מדורגת בפלייאוף, אבל לא בהכרח ימנע ממנה יריבה חזקה. משחקי הפלייאוף יתקיימו ב-23 וב-30 באוגוסט. אגב, שאר הנציגות של ישראל במפעל, בני יהודה ומכבי נתניה, לא מושפעות ויחלו את השתתפותן בסיבוב המוקדמות השני, ב-19 וב-26 ביולי. השתיים יהיו מדורגות בסיבוב השני ואם יעפילו לשלישי, לא יהיו מדורגות.

כזכור, האלופה עירוני קרית שמונה לא תהיה מדורגת בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות ויכולה לקבל הגרלה קשה מאוד בדמות פ.צ באזל, פרטיזן בלגרד או רד בול זלצבורג.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully