וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו שבור: "חבל שככה זה נגמר"

הנסיך התאכזב להיפרד מיובנטוס עם הפסד בגמר הגביע: "עדיין גאה". בנאפולי האמשיק גילח את המוהוק, מצארי: "עונה נהדרת"

אלסנדרו דל פיירו רשם אמש (ראשון) פרידה עצובה מיובנטוס, לאחר שהגברת הזקנה הפסידה 2:0 לנאפולי בגמר הגביע האיטלקי ופספסה הזדמנות לזכות בדאבל. קבאני (63, בפנדל) והאמשיק (83) כבשו לזכות נאפולי והעניקו לקבוצה הנהדרת הזו סיום הולם לעונה יפה.

למרות זאת, רוב המבטים הלכו לעבר עיניו העצובות של הנסיך, שעזב את קבוצתו אחרי 705 משחקים ו-18 שנים במדים השחורים-לבנים. דל פיירו הודה שיש חרטות לסיים ככה את הדרך ביובנטוס, אבל ציין ש"עדיין היו לי פה שנים נפלאות, ואני גאה בכל מה שעשיתי פה".

"כמובן שחבל שככה זה נגמר", הודה דל פיירו, "להפסיד גמר גביע זה תמיד כואב, וזה מותיר טעם רע בפה, אבל אנחנו חייבים להסתכל קדימה. בשבועות האחרונים היו סביבי כל כך הרבה רגשות חזקים, של שמחה והתרגשות ועצב. אני גאה בכל מה שהשגתי פה".

אלסנדרו דל פיירו, יונבטוס, נפרד, במשחקו האחרון. רויטרס
ככה זה נגמר. דל פיירו/רויטרס

נאפולי: איפה האוהדים?

מנגד, הפרטנופי סופסוף מוסיפים תואר לארון אחרי 22 שנים וזוכים בגביע איטלקי רביעי בתולדותיהם. מארק האמשיק קיים את ההבטחה, וגילח את תסרוקת המוהוק שעיטרה את ראשו. "אני כבר לא יכול לחכות להגיע לנאפולי ולחגוג עם האוהדים", אמר הסלובקי, שנראה כמו עוף מרוט מנוצותיו.

קפטן הקבוצה פאולו קנבארו הודה ש"הולכות להיות חגיגות מטורפות בעיר", וסיפר על הסוד של הקבוצה המצוינת, שנעצרה בשמינית גמר ליגת האלופות. "יש פה סגל חזק, וידענו שהדבר היחיד שחסר לנו להשלים עונה יפה זה הניצחון הזה", אמר הקפטן, שראה את אוהדי הקבוצה פורצים למגרש, בעוד השחקנים נסו לחדר ההלבשה: "רצינו לחזור לדשא ולחגוג איתם, אבל גילינו שפינו אותם וכולם הלכו".

מאמן נאפולי וולטר מצארי אמר ש"לנצח את יובנטוס, שלא הפסידה בליגה לאורך כל העונה, זה משהו שכמעט לא יעלה על הדעת. הגביע הזה הוא הישג בתוך הישג. כל הקבוצה חתומה על משהו יוצא דופן בשנים האחרונות, כולם ראויים למחמאות אדירות".

שוער נאפולי מורגן דה נאקטיס. רויטרס
דמעות אושר. נאפולי צוהלת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully