וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה זכתה בטורניר רומא

הטניסאית הרוסיה ממשיכה להפגין כושר טוב על החימר וניצחה את נה לי 6:4, 4:6, 6:7. הגמר בין דג'וקוביץ' לנדאל נדחה לשני

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה זכתה הערב (ראשון) בתואר השני שלה העונה ובחודש האחרון בסבב המקצועני, אחרי שזכתה בטורניר החימר ברומא (על סך פרסים של 2.168 מיליון דולר). אחרי מספר הפסקות גשם, שראפובה גברה במשחק הגמר על נה לי הסינית 6:4, 4:6, 6:7. למעשה, שראפובה הצליחה לשמור על התואר בו זכתה בשנה שעברה, ונראה שהפעם היא תשאף להגיע רחוק יותר משלב חצי הגמר ברולאן גארוס. אגב, מי שניצחה אותה אז הייתה נה לי, שגם זכתה בטורניר.

הסינית קיוותה להניף היום תואר ראשון מסבב מאז זכייתה ההיסטורית ברולאן גארוס, ועד אמצע המערכה השניה היא נראתה בדרך לשם. נה לי כבר הובילה 4:6, 0:4, אלא שברגע אחד היא איבדה לגמרי את השליטה במשחק, ביצעה רצף של שגיאות לא מחוייבות ואפשרה לשראפובה לנצח בשישה משחקונים רצופים, כדי לגרור את שתי השחקניות למערכה שלישית.

במערכה השלישית זה נראה גמור מהצד השני כששראפובה הובילה 1:4 והגישה בדרך ל-1:5, אלא שאז הסינית נזכרה להתעורר והצליחה להשוות ל-4:4. במצב של 5:5 ו-30:30 המשחק הופסק בגלל גשם. תחילה ההפסקה הייתה קצרה, אבל במצב של 6:6 כבר אי אפשר היה להמשיך, והמשחק הופסק ליותר משעתיים. אחרי ההפסקה שראפובה חזרה חדה יותר לשובר השוויון, וכשהיא עלתה ליתרון 0:3, נה לי כבר לא יכלה לחזור. בסופו של דבר שראפובה ניצחה 5:7 בשובר השוויון, והשלימה ניצחון כדי לזכות בתואר ה-26 בקריירה שלה בסבב המקצועני.

גמר הגברים בטורניר רומא בין נובאק דג'וקוביץ' לרפאל נדאל היה אמור להתחיל לאחר משחק הנשים, אך תנאי מזג האוויר לא איפשרו זאת ולאחר המתנה של מספר שעות הוחלט בסופו של דבר לדחות אותו ליום שני ב-13:00 לפי שעון ישראל (שידור ישיר בספורט2).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully