וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מלמיליאן נפגש עם וייצמן, עדיין קיימים פערים

20.5.2012 / 18:29

המאמן סייר בעיר ובמתקני הקבוצה, ואף נפגש עם ראש העירייה. אם המאמן יסרב, שמעון הדרי צפוי להתמנות כבר השבוע

האם אורי מלמיליאן ימונה כבר השבוע למאמנה של הפועל עכו? אחרי שבקבוצה המתינו ארוכות למאמן, היום (ראשון) נערכה פגישה בין הצדדים, כאשר מלמיליאן הבטיח להחזיר תשובה בנוגע להצעה שהונחה על שולחנו. כזכור, מלמיליאן מחוזר מאוד על ידי היושב ראש ציון וייצמן, שניסה להחתימו בקיץ שעבר, וגם לפני מספר שבועות הצדדים קיימו שיחות, שבסופו של דבר הסתיימו ללא סיכום.

מלמיליאן הגיע בין השאר כדי להתרשם מהעיר וממתקני הקבוצה, והוא נפגש גם עם ראש העירייה שמעון לנקרי. בהודעה הרשמית של הקבוצה נמסר כי הפגישה הוגדרה כחיובית, וכי שני הצדדים קבעו להיפגש שוב תוך יומיים או שלושה כדי להמשיך את המשא ומתן. אם מלמיליאן יחתום, הוא צפוי להתגורר בעיר נהריה.

בעכו נערכים גם לאפשרות שבסופו של דבר מלמיליאן יסרב, כפי שקרה בפעמים הקודמות, וכבר עכשיו ברור כי המאמן שיקבל פניה במידה וכך יקרה הוא שמעון הדרי, שהדריך בשנים האחרונות את מכבי אחי נצרת. בקבוצה פנו לאחרונה להדרי, ובעכו מעריכים כי לא יהיו קשיים לסכם איתו על החתמתו.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, מי שנחשב לאחד המועמדים להגיע לקבוצה הוא חלוץ בירסחוט הבלגית רועי דיין, שנפגש עם וייצמן בשבוע שעבר.

רועי דיין עשוי לחזור בעונה הבאה לעכו

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully