וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון זליכה: "יש בעיית ניהול בהתאחדות, נפעל במהירות"

20.5.2012 / 18:27

הוועדה לבדיקת המבנה הניהולי של הכדורגל הישראלי התכנסה. לבנת: ”רואה את עצמי כנציגת הציבור והאינטרסים שלו”

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הועדה לבדיקת המבנה הניהולי של הכדורגל הישראלי התכנסה היום (ראשון) בפעם הראשונה, ולפני המפגש אמרה השרה לימור לבנת שמינתה את הועדה: "אני יכולה לומר שזו הייתה עונה מאוד קשה מבחינת מעשי אלימות במגרשים ובנוסף ירידה חדה במספר הצופים במגרשים ובטלוויזיה, וזו ההוכחה שלמעשה הספורט הפופולרי נמצא במשבר מאוד קשה".

"אני רואה את עצמי כנציגת הציבור והאינטרסים שלו", הוסיפה לבנת. "אני רוצה להשיב את האמון של הציבור בכדורגל הישראלי. לצערי חברי הנהלת ההתאחדות יושבים כמו במנזר השתקנים בנוגע להפרדת בתי הדין מהתאחדות לכדורגל. אני רוצה לאחל הצלחה לכל חברי הועדה ואני מאמינה שנוכל להחזיר למסלול הנכון שרק יעשה טוב לענף".

פרופ' ירון זליכה, שהיה בעבר החשב הכלכלי במשרד האוצר, עומד בראש הועדה בה יושבים גם זאב זלצר, יצחק שום, אלי דריקס, עו"ד טלי ירון אלדר, עו"ד רות דוד, עו"ד נדב עשהאל, ד"ר דנה פוגץ', רו"ח אבישי עובדיה ועו"ד ורו"ח אורי שמש.

הועדה אמורה לבדוק בין השאר את הנושאים הבאים: שקיפות תקציבית-ניהולית במוסדות ההתאחדות ומועדוני הכדורגל בישראל, מנגנוני הבקרה על רכישת קבוצות וזכויות בקבוצות על ידי בעלים פרטיים, מערך מוסדות השיפוט בהתאחדות לכדורגל והבטחת עצמאות ואי תלות מוסדות השיפוט, מבנה ההתאחדות לכדורגל ומוסדותיה, לרבות ניגודי עניינים בקרב בעלי תפקידים, בחינת יעדי ההתאחדות לכדורגל ותפקידיה.

זליכה אמר הערב :"תודה על האמון שנתנו לחברי הועדה. ענף הכדורגל נוהל על בסיס מוקדי ידע חלקיים. יש בעיה חמורה של ממשל תאגידי ובעיה של ניהול בהתאחדות ובמסגרת הזו יש לבחון את מבנה הניהול של ההתאחדות על כל פניה. אנחנו נפעל בהתאם לשרה, נהפוך כל אבן ונגיש לה המלצות שעיקרם בעיות הממשל התאגידי במבנה הזה. יש בעיית ניהול בהתאחדות לכדורגל. אנחנו נגיש מסקנות לפני פתיחת העונה, נעשה את העבודה במהירות האפשרית".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully