וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור: "הפועל תשחק פי שתיים יותר טוב בבית שלה"

בראשון לציון מתכוננים למשחק מספר 2 בגמר הפלייאוף בכדוריד, כשמכבי מובילה 0:1. מאמנה לא מקל ראש באדומים

הפועל ראשון לציון תארח ביום שני (19:45, אולם אשלים, שידור ישיר בספורט 5) את מכבי ראשון לציון לדרבי שני בסדרת גמר הפלייאוף בליגת ווינר כשהיא מפגרת 1:0 בסדרה. למשחק עצמו לא נותרו כרטיסים לאחר שהיום (ראשון) העבירה הפועל את המכסה המחויבת למכבי, ויתר הכרטיסים אזלו כבר בסוף השבוע בנוסף למנויים הקבועים.

"כל אלמנט שניתן לשיפור נרצה לשפר. במשחק הראשון בלטה חוסר הסיומת שלנו וההגנה. נעלה מחר בטירוף. יש לנו עוד יום אימונים ארוך וקשה לעבור ולתקן את הטעויות מהמשחק הראשון. מצב של 1:1 בסדרה זהו מצב שונה ממצב של פיגור 2:0, אשר לוקח את הקבוצה למקום אחר", מבהיר מאמן הפועל סער פרנקל. "יש לי עוד 24 שעות עד למשחק כדי לחשוב מה אגיד לשחקנים שלי, אבל בטוח שהם מבינים את החשיבות. ההתעסקות בתוצאות עבר זה בסדר, אבל זה כבר לא מעניין. בבית שלנו, מול הקהל שלנו, זה משחק אחר וחשוב שנדע לנצל זאת".

עידן מימון, ששותף במשחק הקודם לשתי דקות והורחק אחרי העימות עם אריאל רוזנטל, צפוי להיות בסגל וכפי שניתן היה להבין ביום שישי, הוא לא יוותר על סדרת הגמר. כמו במשחקים האחרונים, המפתח המשמעותי בהפועל יהיה בויאן בוטוליה, הסרבי המצוין. הוא כבש בסדרת חצי הגמר מול אס"א 39 שערים (13 בממוצע למשחק). ביום שישי האחרון 14 שערים שכבש מתוך 25 של הפועל לא הספיקו. בצד של מכבי, מקווים לקבל תפוקה גם מהישראלים לאחר שבמשחק האחרון אמיר לנגליב וגל אברהם היו מצוינים, לצד צמד הרומנים פיליפ מריאן ויוהן רושקה שכבשו יחד 14 שערים.

מעבר לכביש, במכבי יודעים שניצחון מחר יקרב אותם צעד משמעותי אל עבר אליפות רביעית רצופה, למרות שהם יודעים כמה המשימה לא פשוטה. "אנחנו משחקים באולם הכי קשה בארץ, מול קבוצה מצויינת, צעירה, שתיתן מחר 200 אחוז ותבוא במטרה לנצח". מדגיש מאמן מכבי, גלעד מאור.
"אנחנו לא חושבים במושגים של 0:2, זה לא מוביל לשום מקום ורק מוציא מדריכות. מבחינתינו המשחק הראשון נמחק. ההבדל בין המשחק הראשון למחר, זה שהוא מתקיים בבית של הפועל, ושהם ישחקו פי שניים יותר טוב. אנחנו נצטרך לדעת להתמודד עם זה ולנצח".

את המשחק ישפטו אלדד פלד ויוסי ימיני.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully