וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל שוב ניצח את דג'וקוביץ' על החימר

השור ממאיורקה מוכן לרולאן גארוס אחרי שזכה בטורניר המאסטרס ברומא עם ניצחון 5:7, 3:6 על נובאק דג'וקוביץ'

רפאל נדאל זכה היום (שני) בפעם השישית בקריירה בטורניר המאסטרס על חימר ברומא, אחרי שגבר במשחק הגמר 5:7, 3:6 על המדורג ראשון בעולם, נובאק דג'וקוביץ' הסרבי. בזכות הניצחון שלו, נדאל חזר למקום השני בעולם על חשבונו של רוג'ר פדרר.

אחרי שנדאל הפסיד לדג'וקוביץ' שבע פעמים ברציפות בשנה שעברה ובאליפות אוסטרליה הפתוחה השנה, זה היה הניצחון השני שלו ברציפות מול הסרבי, אחרי שגבר עליו גם בגמר טורניר המאסטרס במונטה קרלו בשתי מערכות, בפתיחת עונת החימר. כעת, שני השחקנים הטובים בעולם נכון לשבוע זה יתכוננו לשיאה של עונת החימר בטורניר הרולאן גארוס, שייצא לדרך בשבוע הבא. אגב, מאזנו של נדאל מול דג'וקוביץ' עלה ל-18 ניצחונות מול 14 הפסדים.

מהלך המשחק

כבר לפי המשחקון הראשון אפשר היה להבין איזה גמר צפוי ברומא, כשנדאל השיג שתי נקודות שבירה, אבל נולה הצליח לצאת מזה ולשמור על ההגשות שלו, בזכות אותן הגשות שנכנסו כמו שצריך. שני השחקנים המשיכו להקשות אחד על השני אבל במשחקון החמישי משחקו של נדאל נראה מבריק יותר, שהוא נע יותר בחופשיות על המגרש וגם ניצל יכולת בינונית בבק-הנד של הסרבי. בסופו של דבר, נדאל השיג שבירה בניסיון השלישי שלו כדי לעלות ל-2:3. אלא שאז דג'וקוביץ' הגיב בשבירה משלו והשווה ל-3:3. המגמה של פתיחת המשחק נמשכה וכשלוח התוצאות הראה 4:4, לוח הזמן של המשחק הראה 60 דקות. במצב של 4:5 לדג'וקוביץ' ו-30:30 הוא נראה במצב מצוין, אבל טעות שיפוט פגעה לו באחת מנקודות הראלי, ונדאל ניצל את זה כדי להשוות ל-5:5. זה עלה לנולה ביוקר בעיקר במשחקון ה-11, בו נדאל הצליח להשיג שבירה תוך כדי שהוא מתזז את יריבו על המגרש ולעלות ל-5:6. במשחקון הבא נדאל הצליח לשפר את אחוזי ההצלחה שלו בהגשות, דג'וקוביץ' המשיך לבצע טעויות בבק-הנד, והשור ממאיורקה ניצח 5:7 אחרי שעה ורבע. נדאל השיג 7 ווינרים לעומת 10 של דג'וקוביץ' במערכה הזאת, אבל הוא נהנה מ-24 טעויות בלתי מחוייבות של הסרבי לעומת 12 שלו.

רפאל נדאל פתח את המערכה השניה עם שבירה נוספת, אבל כשנראה היה שנובאק דג'וקוביץ' נשבר, הוא הצליחלהשיג שלוש נקודות שבירה במשחקון השני. אבל נדאל הוכיח עליונות גם במצב הזה, כשהצליח לגורם לו לאבד את כולם ובסופו של דבר לשמור על ההגשה שלו כדי לעלות ל-0:2. דג'וקוביץ' המשיך לתת פייט במשחק, אבל לא היה לגמרי מרוכז ונדאל מצדו שמר על ההגשות שלו כדי להמשיך להוביל ולעלות ל-2:4 ו-3:5. במשחקון התשיעי דג'וקוביץ' שוב לא הצליח לשמור על ההגשות שלו ונקודת המשחק של נדאל איפיינה למעשה את המשחק היות ונולה הפסיד אותה בשגיאה כפולה, אחת מארבע שלו במשחק הזה. נדאל ניצח בסופו של דבר 5:7, 3:6 וחגג תואר שלישי העונה אחרי מונטה קרלו וברצלונה.


אמיר ויינטרוב הפסיד בגמר בפרגנה, צפוי לעלות לדירוג שיא

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully