וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "לא תמיד הקבוצה הטובה יותר זוכה"

בבאיירן התקשו לעכל את ההפסד הביתי בגמר ליגת האלופות. בקנבאואר: "לא מימשנו את הדומיננטיות שלנו, ולצ'לסי היה מזל"

באיירן מינכן הגיעה כפייבוריטית ברורה לגמר ליגת האלופות הביתי שלה באליאנץ ארנה, אבל נאלצה לראות את האנגלים חוגגים במגרשה אחרי ניצחון דרמטי בפנדלים בתום 1:1 אחרי 90 120 דקות. תומאס מולר קירב את הבווארים לניצחון מוצדק כשכבש בדקה ה-83, אבל דידייה דרוגבה עקץ עם שוויון מפתיע בדקה -88, גרר את המשחק להארכה בה החמיץ אריאן רובן פנדל והתכבד בשער המכריע בדו קרב הפנדלים.

שחקן צ'לסי דידייה דרוגבה מנחם את שחקן באיירן מינכן אריאן רובן. רויטרס
הגיבור, והגיבור הטרגי. דרוגבה ורובן/רויטרס

באיירן ציפתה להשתוות לליברפול במאזן הזכיות באליפות אירופה עם חמש, אבל במקום הצטרפה לשיאניות ההפסדים בגמר עם חמישה, וסידרה לאוהדיה שברון לב דומה להפסד הדרמטי למנצ'סטר יונייטד בגמר 1999. האכזבה הזו הצטרפה לאיבוד האליפות לבורוסיה דורטמונד ולהפסד הכואב לאותה דורטמונד בגמר הגביע הגרמני.

"זה הכדורגל", סיכם תומאס מולר, שכבש את מה שנראה כמו שער הניצחון ומיד הוחלף על ידי דניאל ואן בויטן. "ראינו את זה בעבר, כשלא בהכרח הקבוצה הטובה יותר מניפה את הגביע אחרי המשחק. כשאתה מבקיע מול הקהל הביתי שלך כל כך סמוך לסיום ואז נאלץ לראות את צ'לסי חוגגת עם הגביע, קשה למצוא מילים כדי לתאר מה אתה מרגיש".

שחקני באיירן מינכן המומים אחרי ההפסד בגמר ליגת האלופות. רויטרס
גם הקייזר מאוכזב. שחקני באיירן/רויטרס

פרנץ בקנבאואר, נשיא הכבוד של המועדון שהניף כקפטן באיירן את הגביע ב-1974, 1975 ו-1976, הצטרף למאוכזבים: "אסור להאשים את צ'לסי בהתסגרות, כשבאיירן לא הצליחה לממש את הדומיננטיות שלה. המזל היה בצד של צ'לסי בפעם הזו, ולכן מגיע להם לזכות. אבל למרות זאת באיירן הייתה הקבוצה הטובה יותר במהלך רוב המשחק הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully