וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו על גמר הגביע: "יהיה קשה להתרכז במשחק"

הנסיך נרגש לקראת משחקו האחרון במדי יובנטוס בגמר הגביע מול נאפולי (א', 21:55, ספ' 1). קסארס יפתח במקום קייליני

עונת 2011/12 בכדורגל האיטלקי תסתיים מחר (ראשון) עם גמר הגביע שיפגיש את יובנטוס ונאפולי באולימפיקו של רומא. הגברת הזקנה רחוקה משחק אחד מהשלמת עונה מלאה ללא אף הפסד, ואחרי שהחזירה לעצמה את תואר האליפות היא הולכת על גביע עשירי בתולדותיה, שיהפוך אותה לשיאנית הזכייה בתואר על חשבון רומא, וראשון מאז 1995.

הביאנקונרי חלפו בדרכם לגמר על פני בולוניה, רומא ומילאן, וכדי לזכות בדאבל הם יצטרכו לגבור על אחת הקבוצות המוכשרות באיטליה, אותה הביסו העונה 0:3 בטוריניו וסיימו ב-3:3 בנאפולי בשני מפגשי הליגה. אנטוניו קונטה יחסר את גיורגיו קייליני אותו יחליף מרטין קסארס, כשבחוד צפוי לפתוח אלסנדרו דל פיירו, במשחקו האחרון במדי הזברה.

"אני לא יודע מה יעבור לי בראש כשאעלה למגרש", אמר דל פיירו, שזכה לטקס פרידה מרגש במשחק הליגה האחרון. "אני אנסה להתרכז ולבודד את עצמי מהסיטואציה, אבל זה יהיה קשה. עד עכשיו החוויה שלי ביובנטוס הייתה פנטסטית, ואני מקווה שבגמר נכתוב עוד פרק מנצח בספרי ההיסטוריה של המועדון".

אצל התכולים, שמחפשים זכייה רביעית בגביע וראשונה מאז 1987, הקפטן פאולו קנבארו שהיה בספק למשחק צפוי לפתוח, ובחוד יציב כרגיל וולטר מצארי את אסקיאל לאבצי, מארק האמשיק ואדינסון קבאני כדי לנסות להכניע את ג'יג'י בופון. "גביע יהיה סיום הולם לעונה הזו", אמר נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס. "זכייה תהיה מחווה לעיר שלנו, לקבוצה, למאמן ולכל הנאפוליטנים ברחבי העולם".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully