וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ישראל עלתה שלב במוקדמות אליפות אירופה

0:3 קל וחלק על נבחרת אנדורה הספיק לישראל. המאמן בר נצר: "שמח שעברנו את המשימה ויכולנו לשתף חבר'ה צעירים"

נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף השלימה הערב (שבת) את משימתה הראשונה במוקדמות אליפות אירופה, לאחר שגברה על נבחרת אנדורה 0:3 (10:25, 17:25, 21:25). המשחק נערך באולם מטרווסט ברעננה לעיני כ-300 צופים. מאמן הנבחרת זוהר בר נצר שילב לראשונה בשישייה הפותחת את צמד הלגיונרים אלכס שפרנוביץ' ואיתמר שטיין ובנוסף, פתח עם אריאל כצנלסון, שון פייגה, גיא גן גל, אלכס אוסוקין והליברו עמרי שוורץ.

לאחר גישושים בפתיחת המשחק, השתלטה הנבחרת על הרשת והכדורים הגיעו לבן גל, שהוביל לניצחון קליל במערכה. גם המערכה הבאה נפתחה בהילוך נמוך, שאיפשר יתרון מוקדם לאורחים, אבל הכחולים-לבנים הפכו בהמשך ועלו ליתרון מבטיח של 0:2. לקראת סוף המערכה השנייה, שילב בר נצר את טמיר הרשקו, שחקן נבחרת הנוער, שפתח גם במערכה השלישית.

"אני שמח שעברנו את המשימה וגם שיכולנו לשתף חבר'ה צעירים כמו אריאל כצנלסון וטמיר הרשקו. היה חשוב לבדוק מספר הרכבים לקראת הליגה האירופית, בה נשחק בצורה אינטנסיבית", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן בר נצר, שסימן את המשימה הבאה: "מעכשיו נהיה עסוקים בפתיחת הליגה האירופית ביוון, ביום חמישי הקרוב".

הניצחון במפגש הכפול עם אנדורה הבטיח את מקומה של הנבחרת בבית א' בשלב השני של מוקדמות אליפות 2013, יחד עם נבחרות בלגיה, הולנד ואסטוניה. המשחקים יערכו בחודש ספטמבר. ביום רביעי הקרוב תצא הנבחרת ליוון, לטורניר הראשון במסגרת משחקי הליגה האירופית, בה תערוך את הופעת הבכורה. הבית הישראלי (א'), כולל את דנמרק, יוון, סלובניה וספרד. שלב הבתים ייערך בחמישה טורנירים שונים. ב-8 ביוני, ייערך הטורניר באולם מטרווסט ברעננה.

נבחרת הנשים סיימה את מחנה האימונים בסלובניה, לקראת פתיחת משחקי הליגה האירופית, עם ניצחון שני על הנבחרת המקומית בחמש מערכות. חוסמת האמצע אנה פרחי והליברו אדווה זינובר הצטיינו במשחק.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully