וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אם להיות אובייקטיבי, אין לנו הרבה סיכוי"

מאמן פ.ס.ז' יודע שתואר האליפות צפוי ללכת למונפלייה, שזקוקה לנקודה באוקזר (א', 22:00, ספ' 5). בן בסט נגד הירידה

הליגה הגדולה האחרונה של אירופה שסוגרת עונה היא הצרפתית, כשמחר (ראשון) ייערך המחזור ה-38 והאחרון ובו יחרצו מספר גורלות. מונפלייה זקוקה לנקודה מול אוקזר (ספורט 5) שכבר ירדה, כדי לזכות באליפות מדהימה על חשבון פריס סן ז'רמן, שתצא ללוריין (5+ גולד). בתחתית, לא פחות משמונה קבוצות (אחת מהן היא ברסט של עדן בן בסט, שתשחק מול אוויאן בחוץ) נמצאות בסכנת ירידה, כשבין המקום ה-12 ל-19 מפרידות ארבע נקודות בלבד. כל המשחקים יפתחו ב-22:00.

אבל כאמור, רוב העניינים יופנו לצמרת ובעיקר לסטאד דה לאב דשאן באוקזר, שם מונפלייה תסתפק בתיקו כדי לחגוג אליפות ראשונה בתולדותיה על חשבון המיליונרים מהבירה, שהשקיעו והשקיעו ולא ממש מבינים איך הקבוצה הצנועה מהדרום עקפה אותם בסיבוב.

גם מאמן סן ז'רמן, האיטלקי קרלו אנצ'לוטי, יודע שהוא צריך נס: "אם להיות אובייקטיבי, אין לנו הרבה סיכויים. אבל צריך לעשות את העבודה ולנצח, כדי לשמור על צ'אנס. היריבה שלנו חייבת נקודות, אז לא יהיה קל, אבל יש לנו מוטיבציה, כי אנחנו רוצים לסיים את העונה טוב. אחר כך נראה מה יהיה באוקזר, שלה אין מה להפסיד. מונפלייה משחקת על התואר ויש לה את היכולות, אבל כדורגל הוא משחק מוזר לפעמים. אני קתולי, אבל לדעתי לאלוהים יש דאגות אחרות מלבד פריס סן ז'רמן", הוא סיים בחיוך.

מאמן מונפלייה רנה ז'יראר ניסה בעיקר להרגיע את שחקניו: "לא קל להיות במצב כזה, כולם רוצים להפיל אותנו, אבל אנחנו חייבים להישאר מרוכזים ולא לאבד את העקרונות שלנו".

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully