וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי ייאלץ להחמיץ את מוק' אליפות אירופה?

19.5.2012 / 19:22

בפיב"א אירופה עלתה הצעה להעביר החל מהאליפות הבאה את המוקדמות לאמצע העונה, דבר שימנע משחקני NBA להשתתף

הקונגרס השנתי של פיב"א אירופה הסתיים היום (שבת) בלובליאנה, בירת סלובניה, כשהמסר העיקרי שיצא מהאירוע הוא הבטחה של כל המשתתפות להמשיך ולקדם את הכדורסל האירופי. בהיבט המעשי יותר, היומיים בהם נערך הקונגרס הוקדשו לדיון בהצעה של ועדת המשחקים להחזרת משחקי מוקדמות אליפות אירופה ואליפות העולם מהקיץ למהלך העונה, זאת במטרה למנוע מצב בו לא מעט שחקנים מעדיפים לוותר על משחקים אלו, כדי לא ליצור על עצמם עומס.

מצב שכזה, שייצור חלונות ופגרות בליגות המקומיות ובמפעלים האירופים, היה מקובל עד לסוף שנות ה-90, אז עברה פיב"א אירופה למתכונת בה משוחקת אליפות אירופה כל שנתיים, כשהקיץ שבין שתי אליפויות מנוצל למשחקי המוקדמות. במידה והתוכנית תאושר, שחקני ה-NBA האירופים שירצו להשתתף במשחקי נבחרותיהם, יצטרכו לבקש שחרור מהקבוצות, או לחילופין לא להופיע.

"אסור לשכוח שהעניין המרכזי שלנו הוא באיגודים השונים שתחת פיב"א אירופה", אמר נשיא פיב"א אירופה, אולאפור רפאנסון, "אנחנו צריכים לפעול כדי להבטיח, שהאיגודים הללו לא יפגעו בגלל התחרויות השונות שפיב"א מארגנות. אנחנו ארגון שגדל וככזה יש עליות וירידות. בשבועות ובחודשים האחרונים עמדנו תחת לא מעט אתגרים קשים מאוד, שהדאיגו אותנו, אבל אנחנו יוצאים מהם מחוזקים ומאמינים שניתן להתגבר על כל מכשול שיעמוד בפנינו".

אחד הנושאים עליהם דובר רבות במהלך הקונגרס, הוא סיום דרכו המפתיע של המזכיר הכללי של הארגון מזה שנים רבות, נר זנולין. הקונגרס הבא של פיב"א ייערך רק בשנה הבאה, בחודש מאי, בווילס.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully