וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם עלתה לפרמיירליג

שער דרמטי של ריקרדו ואז טה בדקה ה-87 סידר לפטישים 1:2 בגמר הפלייאוף על בלקפול והם שבים לליגה ממנה ירדו לפני שנה

אחד משיאי העונה באנגליה, משחק ההכרעה של פלייאוף הצ'מפיונשיפ בוומבלי, שקובע את הקבוצה ה-20 והאחרונה שלוקחת חלק בעונת הפרמיירליג הבאה, נערך היום (שבת) ואיזו דרמה אדירה הוא סיפק.

במפגש בין שתיים מהקבוצות שירדו בעונה שעברה מהליגה הראשונה ולעיני אצטדיון מלא מפה לפה, הייתה זו ווסטהאם, שניצחה 1:2 את בלקפול משער של הפורטוגלי ריקרדו ואז טה בדקה ה-87.

הפטישים מלונדון והסיסיידרס מבלקפול נפגשו למשחק אחד על כל הקופה. ווסטהאם, שסיימה את הליגה במקום השלישי, עברה בדרך למעמד את קרדיף במשחק כפול ואילו בלקפול, שסיימה חמישית, הדיחה את בירמינגהאם.

בדקה ה-35 ווסטהאם עלתה ראשונה על הלוח, כשקרלטון קיבל כדור נפלא בהתקפה מתפרצת ממאטי טיילור ושלח לפינה. אלא שחלפו שתי דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה ובלקפול, שעלתה נחושה להשוות מצאה את הרשת עם שער מאוד דומה לזה של ווסטהאם, כשהפעם היה זה תומאס אינס שכבש.

שתי הקבוצות חיפשו הכרעה, כשבלקפול מחמיצה בלי הפסקה ואילו קווין נולאן מווסטהאם מוצא את המשקוף עשר דקות לסיום. ההארכה כבר נראתה באופק, אבל ארבע דקות לסיום הגיע הרגע הגדול של ווסטהאם וואז טה, שהגיע ראשון לריבאונד מבעיטה של קרלטון קול וכבש את השער הנכסף.

ווסטהאם חוזרת לפרמיירליג, שנה אחת בלבד אחרי שעזבה אותה תחת שרביטו של אברהם גרנט. היא מצטרפת לרדינג וסאות'המפטון, שעלו אוטומטית.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully