וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה מעוניינת במילאן מצ'באן

הפורוורד, לו חוזה במכבי ת"א עד 2015, מבוקש במספר קבוצות נוספות בספרד ועל פי דיווחים יבקש להשתחרר כבר בקיץ הקרוב

אחרי עונה טובה מאוד בפרטיזן בלגרד, הפך מילאן מצ'באן לאחד השמות החמים של שוק ההעברות האירופי. הפורוורד הסרבי השייך למכבי תל אביב מחזיק בחוזה עד 2015 בשורות האלופה הישראלית, אולם בתקשורת הספרדית מדווחים ביממה האחרונה כי מצ'באן מעוניין להשתחרר ולחתום בקבוצה אחרת בקיץ הקרוב. מספר קבוצות בליגה הספרדית מביעות עניין בשחקן נבחרת סרביה, ואחת המובילות שבהם היא מלאגה.

הקבוצה שסיימה את העונה במקום התשיעי בספרד אמנם עדיין מנסה להחתים באופן רשמי את מאמן נבחרת קרואטיה לשעבר יסמין רפשה למאמנה, אך בו בזמן היא פועלת גם על חיזוק הסגל לעונה הבאה. על פי התקשורת הספרדית קיימת אפשרות כי אחד הכוכבים של מאלגה, ג'ואל פרילנד, יעזוב בקיץ ל-NBA, אך גם אם יישאר יקוו במועדון לצרף לצידו את מצ'באן, שמחזיק בסעיף שחרור של 250 אלף יורו מחוזהו במכבי תל אביב.

מלאגה כבר ניסתה להחתים את מצ'באן בקיץ 2010 כשזה עזב את המופראם לטובת מכבי תל אביב, וכעת היא נלחמת עם מספר קבוצות נוספות על שירותיו, ביניהן קאחה לבוראל, שמתכוננת לעזיבתו האפשרית של מירזה טלטוביץ' לליגה הטובה בעולם. כאמור, את העונה החולפת בילה מצ'באן כמושאל בפרטיזן בלגרד, והעמיד ממוצעים מצוינים של 15.3 נקודות (64% ל-2), 8.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully