וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב העפיל לגמר צ'לנג'ר פרגנה

המחבט מספר 2 התגבר על יבגני קירילוב הרוסי (276 בעולם) 3:6, 4:6 באוזבקיסטן והעפיל לגמר צ'לנג'ר שני בקריירה

אמיר ויינטרוב יכול להכניס לעצמו היום (שבת) נקודת גאווה גדולה לקריירה. המחבט מספר 2 של ישראל העפיל לגמר טורניר צ'לנג'ר פרגנה באוזבקיסטן (פרסים בסך 35 אלף דולר), והוא רחוק משחק אחד בלבד מזכייה בתואר רביעי לשנת 2012 וצ'לנג'ר ראשון. בנוסף, זו תהיה ההופעה השנייה שלו בגמר טורניר צ'לנג'ר, אחרי שבשנה שעברה הוא הופיע באותו מעמד בבנגקוק אבל ירד מנוצח.

ויינטרוב המדורג 4 בטורניר ו-181 בעולם פגש את יבגני קירילוב מרוסיה (276 בעולם) וניצח אותו 3:6, 4:6 תוך שעה ושבע דקות. במערכה הראשונה היו לישראלי שתי שבירות (לעומת אחת של הרוסי) ואילו במערכה השנייה הספיקה לו שבירה אחת כדי להכריע את ההתמודדות.

בשלב הבא ימתין לויינטרוב יוקי באמברי ההודי (297), שגבר בחצי הגמר המקביל על המדורג 8 בטורניר דניס מולחאנוב האוקראיני (249 בעולם) ולפחות על פי הדירוג, לויינטרוב יש יתרון ברור להשלים זכייה בטורניר. בזכות ההעפלה לגמר, הישראלי הבטיח לעצמו 48 נקודות דירוג וסכום של 3,000 דולר.

ויינטרוב החל את השנה עם הופעה במוקדמות אליפות אוסטרליה, אבל הודח כבר בסיבוב הראשון. לאחר מכן הוא השתתף בשני פיוצ'רים בישראל, שבהם הוא סיים פעם אחת בחצי הגמר ובפעם השנייה הוא סיים עם זכייה. בהמשך השנה הוא השלים עוד שתי זכיות בסבב הפיוצ'רים.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully