וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "עייפות? כולנו נהנים מזה"

אחרי ההצגה שנתן מול הת'אנדר, הכוכב נשמע נינוח ומשוחרר. סקוט ברוקס: "שלחנו אותם יותר מדי לקו. היינו קצרים מדי"

איזה משחק גדול קיבלנו הלילה (בין שישי לשבת) בסטייפלס סנטר. הלייקרס חזרו לחיים בסדרת חצי הגמר עם ניצחון דרמטי במיוחד על אוקלהומה 96:99 וצימקו ל-2:1. קובי בריאנט לא נתן הפעם למשחק לברוח לו מהידיים ועם 36 נקודות, כולל 14 ברבע האחרון, הוא עשה את ההבדל. הכוכב של הלייקרס קלע באחוזים נוראיים מהשדה (9 מ-25), אבל מהעונשין הוא היה חד (18 מ-18).

"זה כבר המשחק השני ברציפות שבו אנחנו שולטים בקצב", התלהב בריאנט מהניצחון. "עשינו עבודה טובה מאוד בשליטה בקצב המשחק ומבחינה פיזית, אבל כפי שאפשר לראות, אנחנו צריכים להיזהר מהריצות שלהם". על העובדה שהמשחק הרביעי יתקיים פחות מ-24 שעות לאחר המשחק הלילה, הוסיף בריאנט: "זה לא מכביד, זה כיף. זה אתגר. כולנו נהנים מזה".

פאו גאסול, שסיים עם 12 נקודות, הוסיף לגבי צמידות המשחקים: "זה ידרוש מאיתנו מחויבות מנטלית כדי להילחם בעייפות שאנחנו מרגישים. זה הולך להיות קרב של רצון, תשוקה ומאמץ. אנחנו נצטרך להתעלות על כל מה שנרגיש. אנחנו רוצים לנצח את הסדרה ולגבור על הקבוצה הזו".

מאמן הלייקרס מייק בראון סיכם: "קובי היה נהדר, הוא הוביל את השחקנים מצוין במהלך פסקי הזמן ועל הפרקט, אבל אני רוצה לדבר על סטיב בלייק שלקח שתי זריקות חשובות. אנחנו צריכים תרומה של החבר'ה האחרים, הוא היה אגרסיבי כמו שצריך". על אנדרו ביינום הוא הוסיף: "הוא היה פשוט מפלצת. אני לא יכול להחמיא למישהו יותר ממנו. היו לו מהלכים טובים בהגנה בסיום, שלא נראים בטבלת הסטטיסטיקה".

המאמן המפסיד סקוט ברוקס אמר: "שלחנו אותם לקו, ואנחנו לא יכולים לעשות את זה. כשהיתרון מצטמצם, אתה צריך להגן טוב מבלי לבצע עבירות וצריך לקחת ריבאונדים. לצערי הרב, היינו קצרים מדי". קווין דוראנט: "אנחנו משחקים כל מיני סוגים של משחק, מהיר ואיטי. בשני המשחקים האחרונים עשינו עבודה טובה ונלחמנו, אבל הלילה זה פשוט לא הלך". ראסל ווסטברוק ציין: "הלילה הצגנו הגנה טובה, כולל ריבאונדים, חטיפות וחסימות. עשינו את הכל טוב, הדברים היו קרובים, והיינו יכולים להשיג יותר".

הלייקרס חזרו לחיים עם 96:99 על אוקלהומה

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully