וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וילאש בואש יהפוך למנג'ר ליברפול?

הרדס ממשיכים לחפש מחליף לדלגליש והפורטוגלי הפך למועמד המוביל. סוכנו: "אם תבוא הצעה, נשקול אותה". גם בניטז מועמד

כשבוע לאחר פיטוריו של קני דלגליש מליברפול אחרי עונה מאכזבת, ונראה שמשרת האיש שיעמוד מאחורי הקווים באנפילד ממשיכה להוות הסוגייה המסעירה ביותר כרגע באי הבריטי, כששלל מועמדים נמצאים על הכוונת של המועדון. השם החם ביותר שעלה היום (שבת) הוא זה של אנדרה וילאש בואש, המנג'ר לשעבר של צ'לסי שפוטר במהלך העונה. הפורטוגלי הצעיר הפך למועמד המוביל על פי דיווחים באנגליה, והוא צפוי להגיע לראיון כבר בימים הקרובים. סוכנו של וילאש בואש לא ביטל את הדברים, ואמר בנושא: "אם הצעה מעניינת תגיע, אנחנו ללא ספק נחשוב עליה".

מועמד נוסף ששמו עלה הוא יורגן קלופ, המנג'ר הגרמני של דורטמונד, אך זה ביטל את הדברים כשאמר: "גיליתי שאני מועמד לאמן באנגליה. זה כבוד גדול להיות מועמד לאחד מהמועדונים הגדולים בפרמיירליג, אבל יש לי חוזה בדורטמונד עד 2016 ואני לא הולך לשום מקום. אני אוהב את המועדון ואין לי שום עניין לעזוב".

ואם שמות אלה אינם מספיקים, הרי שמוקדם יותר היום פירסם ה-'מירור' כי הקבוצה פנתה לרפא בניטז שהדריך את המועדון במשך שש שנים והציעה לו לשוב. למרות זאת, עדיין לא בטוח שמהלך כזה יכול לצאת אל הפועל, בעיקר בשל רשימת המועמדים הארוכה.

מכשול נוסף שיכול לעמוד בדרכו של בניטז היא העובדה שהחתמתו תביא לכך שהוא יעבוד יחד עם מנהל מקצועי, סמכות שלא הייתה בתקופה שבה הדריך את הקבוצה. במועדון אף מתכננים לפנות לפפ גווארדיולה שעזב את ברצלונה. מי שהספיק לדחות את הצעת הקבוצה הוא ברנדן רוג'רס, מאמן סוונסי.

כזכור, בניטז הדריך את ליברפול במשך שש שנים שהסתיימו עם כישלון גדול ב-2010 כאשר הקבוצה סיימה במקום השביעי. בתקופתו, בניטז זכה כאמור בליגת האלופות, והניף גם את הגביע האנגלי (2005/6), גביע הקהילה (2006) והסופר קאפ האירופי (2005). לאחר תקופתו בליברפול, הוא עבר לאמן את אינטר, אבל סיים את תפקידו אחרי שישה חודשים בלבד.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully